خبرهای داغ:
با حضور فرمانده لشکر 14 امام حسین برگزار شد:

مراسم میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور

مراسم جشنی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار با حضور فرمانده لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) و جمعی از مسئولان این یگان عملیاتی در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۵۷۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) مراسم جشنی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار با حضور فرمانده لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) و جمعی از مسئولان این یگان عملیاتی در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور، فرمانده لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) در این مراسم سخنانی را  با مضامین سیره اهل بیت و اخلاق محوری با تمسک به سیره اهل بیت مطرح کرد و در پایان به رسم هدیه به حاضرین در جلسه هدایی اهدا شد.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور نیروهای حاضر در جلسه را به بصیرت افزایی و شناخت دشمنان در این برهه زمانی توصیه کرد.

همچنین در حاشیه حضور فرمانده لشکر امام حسین (علیه‌السلام) در منطقه جنوب شرق کشور نشست‌هایی با موضوع‌های، قیام ۱۹ دی مردم قم، فرار شاه و سقوط نظام شاهنشاهی، کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در مدت ۴۰ سال و محرومیت‌زدایی در جنوب شرق کشور برگزار شد.

ارسال نظرات