خبرهای داغ:
یوسفی مظاهر
استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حضرت زینب(س) الگویی کامل برای همه انسان ها است، گفت: شجاعت، وقت شناسی، صبر و جهاد تا پیروزی کامل از ویژگی های حضرت زینب(س) است که برای همه آزادگان جهان الگو است.
کد خبر: ۹۰۹۹۵۷۳
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸

حضرت زینب(س) الگویی برای همه آزادگان جهانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س)  مراسم جشنی در تیپ 32 انصارالحسین(ع) با حضور کارکنان این یگان برگزار شد.

حجت الاسلام افشاری در این مراسم با تشریح زوایای شخصیتی و رفتاری حضرت زینب(س) به ایثار و فداکاری های این بانوی بزرگ در جریان واقعه عاشورا اشاره و اظهار کرد: اوج عظمت  این بانوی نمونه اسلام مدیریت بحران در ماجرای عاشورا بود.

وی به خصوصیات ماندگار شخصیت حضرت زینب(س) اشاره و تصریح کرد: پیام رسانی نهضت عاشورا، پرستاری از امام سجاد(ع) و طفلان کربلا، رسوایی دستگاه ظلم و ولایتمداری چهار خاصیت ماندگاری و عظمت حضرت زینب کبری(س)می باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه با عنوان اینکه حضرت زینب(س) الگویی کامل برای همه انسان ها است، افزود: شجاعت، وقت شناسی، صبر و جهاد تا پیروزی کامل از ویژگی های حضرت زینب(س) است که برای همه آزادگان جهان الگو است.

وی در پایان سخنان خود با گرامیداشت روز پرستار به جایگاه این قشر زحمت کش  اشاره و بیان کرد: پرستاران در جایگاه بااهمیتی هستند که باید با تمسک به سیره رفتاری حضرت زینب(س) با انگیزه و روحیه بالا به انجام وظیفه خود و مراقبت از بیماران بپردازند.

گفتنی است؛ این مراسم با مدیحه سرایی اهل بیت(ع) نیز همراه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات