فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: باید هم‌افزایی کنیم تا مشکلات مردم حل شود خیر دنیا و آخرت برای همه ما این است که سنگ زیر پای مردم را برداریم.
کد خبر: ۹۰۹۹۵۴۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی امروز در مراسم افتتاح ساختمان سپاه مرکز سپیددشت اظهار داشت: مقام معظم رهبری ۲۰ سال پیش و در دهه ۷۰ دستور به سپاه داند که موضوع معارضین را چه به‌صورت شخصی و چه با دستگاه دولتی را حل کنید ما نیز خیلی از آن‌ها را حل کردیم.

وی در رابطه با مجموعه قدیمی سپاه این مرکز اظهار داشت: مجموعه قدیمی این شهرستان مربوط به راه‌آهن بود که موقعیت مناسبی نداشته و باید تخلیه می‌شد و تصمیم به ساخت این مکان گرفتیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به ساخت این مرکز خوب عنوان کرد: انقلاب اسلامی منحصربه‌فردترین حکومت مردمی در جهان است، چراکه در کدام کشور رهبر، مردم را ولی‌نعمت خود می‌داند و معتقد است افراد مخالف نظام نیز می‌توانند رأی دهند.

وی گفت: هر جای دنیا کسی مخالف نظام باشد دو راه دارد اول اینکه او را می‌کشند که در چین و فرانسه نیز این اتفاق رخ‌داده اما جوابی که اسلام در حکومت دینی می‌دهد این است که ولایت‌فقیه هیچ حجتی برای حکومت کردن ندارد؛ امام علی (ع) نیز در دوران خود این‌گونه پیش رفت.

کشکولی عنوان کرد: اصل نظام جمهوری اسلامی را مردم انتخاب کردند و قانون اساسی نیز به تائید مردم رسید، مردم به مجلس، ریاست جمهوری، رهبر، شوراها، انتخابات سیاسی نیز رأی می‌دهند و امام میزان رأی ملت دانست برای قشر خاصی ندانست.

وی با اشاره به اینکه این‌گونه مردم‌سالاری در دنیا وجود ندارد، افزود: کشورهای غربی به‌جای جنگ سخت ما را تحریم می‌کنند و نفوذی‌های داخلی که در سطح کارشناسی هستند را فعال می‌کنند درحالی‌که بیشتر فعالیت‌های ما نیز به دست همین کارشناسان است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه در تاریخ ما مردم جایگاهی نداشتند، حتی پادشاهان نیز جایگاهی نداشته و دست‌نشانده انگلیسی‌ها بودند و عزل و تبعید آن‌ها نیز توسط انگلیسی‌ها انجام می‌شد بیان کرد: حکومت ما مردمی است ولی مردم ما هنوز باور نکردند که امروزه مردم همه‌کاره هستند چراکه ماهیت حکومت ما ماهیت دینی است.

وی تصریح کرد: و ضعف و قدرت ما با مردم است مردم ما باید خوب انتخاب کنند اما متأسفانه گاهی وارد باندهای سیاسی و قومی می‌شوند و خوب انتخاب نمی‌کنند و از مردم‌سالاری خود به‌خوبی استفاده نمی‌کنند.

کشکولی با اشاره به اینکه این نظام حق مردم را از غربی‌ها گرفته و به خودشان داده است، بیان کرد: ملت هنوز به بلوغ نرسیده تا از حق خود به‌خوبی استفاده کنند؛ مردم باید مطالبه گر باشند و باید از مسئولین مطالبه گری کنند نه اینکه تضعیف کنند و اجازه ندهند مدیران ناکارآمد باشند چراکه منتخب همین مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه در لرستان ۴۰۰ هزار بسیجی وجود دارد خاطرنشان کرد: همین بسیج برای دفاع از امنیت مردم شامل مردم و دستگاه‌های دولتی می‌شود اما امروزه که مشکل امنیتی نداریم بسیج در راستای محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کنند و چند سال است در ۵ مؤلفه زیرساخت، تعلیم و تربیت، فرهنگی، سلامت و اشتغال‌زایی فعالیت می‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: باید هم‌افزایی کنیم تا مشکلات مردم حل شود خیر دنیا و آخرت برای همه ما این است که سنگ زیر پای مردم را برداریم.

وی در رابطه با افتتاح یک مجموعه سپاه در بخش محروم پاپی در شهرستان سپیددشت تصریح کرد: ساختمان قبلی سپاه این مرکز مربوط به راه‌آهن بود و به مساحت ۷۰۰ مترمربع و یک میلیارد تومان بودجه در محدوده‌ای در دسترس تر و نزدیک به شهر ساخته‌شده و ان‌شاءالله این ساختمان مقاومت مرکزی برای خدمت به مناطق محروم در این بخش باشد.

 کشکولی عنوان کرد: این بخش دو دهستان از پنج دهستان این بخش در دستور کار پیشرفت و آبادانی قرار داده‌ایم و اخیراً چم سنگر را نیز اضافه کردیم و مفتخریم که سپاه مرکز محرومیت‌زدایی است و همه تلاش خود را برای زدودن غبار محرومیت از چهره مناطق محروم انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات