خبرهای داغ:
علیرضایی گفت:در این تحلیل صدا و سیما باید با نیاز سنجی و مساله سنجی روز جامعه، مخاطبین و رقبای خود را در نظر بگیرد. رقیب صدا و سیما ماهواره است و اگر به این فضا توجه نشود برنامه ها به همان صورت کلیشه ای تکرار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۵۴۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نصرت اله علیرضایی مدیر روابط عمومی استانداری قزوین در ستاد اجرایی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور مدیران استان و به ریاست استاندار در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد:هر برنامه و طرحی که بخواهیم در رسانه ملی و قزوین در رابطه با انقلاب اجرا کنیم باید تحلیلی از وضعیت موجود داشته باشیم.

وی گفت:در این تحلیل صدا و سیما باید با نیاز سنجی و مساله سنجی روز جامعه، مخاطبین و رقبای خود را در نظر بگیرد. رقیب صدا و سیما ماهواره است و اگر به این فضا توجه نشود برنامه ها به همان صورت کلیشه ای تکرار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین عنوان کرد:باید تریبون های آزاد در میادین شهر به صورت غیررسمی و بدون لوگو صدا و سیما، برگزار شود و گزارشهای مردمی از سطح شهر تهیه شود که جوانان و سازمانهای مردم نهاد و رسانه ها در آن حضور داشته باشند.

 

برگزاری ۵۰ عنوان برنامه در ایام دهه فجر

در ادامه خیراله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برنامه های این اداره کل در راستای بزرگداشت چهل سالگی انقلاب بیان کرد:با توجه به حساسیت بیان خاطرات انقلاب، از دوماه گذشته جلسات مستمر هفتگی در این اداره کل انجام شده است.

وی گفت:۵۰ عنوان برنامه طراحی شده و فرایند برنامه ریزی شده ای طراحی کردیم و امادگی داریم درتمام مناطق آموزش و پرورش برنامه های فاخری را در دهه فجر ارایه دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد:برگزاری گلبانگ انقلاب جهت نواختن زنگ انقلاب در سالن شهید بابایی، همچنین طراحی چهل واقعه انقلاب توسط دانش اموزان در محل نمایشگاه بین المللی، جشنواره آیینه زمان_ زندگی به سبک روح اله، نیز از برنامه های این ایام خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها