خبرهای داغ:
حجت الاسلام قابل گفت:۲۲ کارگروه درمرکز استان و ۱۸ کارگروه در شهرستانها تشکیل شده که همه این کارگروهها اجرا شده و پنج جلسه ستاد بزرگداشت نیز به صورت استانی برگزار شده است.
کد خبر: ۹۰۹۹۵۳۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی قابل رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، در جلسه ستاد اجرایی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به ریاست زاهدی استاندار قزوین در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد: امسال چهلمین سالگرد انقلاب است و ۲۲ کارگروه درمرکز استان و ۱۸ کارگروه در شهرستانها تشکیل شده که همه این کارگروهها اجرا شده است و پنج جلسه ستاد بزرگداشت نیز به صورت استانی برگزار شده است.

وی گفت:چهلمین سالگرد مربوط به تمام قشرهای نظام است و همه در این امر شریک هستند و باید در این پیروزی حضور داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن ارایه پیشنهاداتی جهت برگزاری بهتر این مراسم اظهار کرد:یکی از راهها مصاحبه با افرادی است که هم در دوران قبل انقلاب و هم در نظام کنونی حضور دارند و خدمات هر دو نظام را دیده اند و مناسبتر است این افراد از بین مردم باشند.

حجت الاسلام قابل عنوان کرد:از چهل مدیر برای ارایه عملکرد دعوت شود که در برنامه های صدا و سیما حضور یابند و جهت پربارتر شدن مراسم از مستندات زندگی مردم پیش از انقلاب استفاده کنید. همچنین میز خدمت مسوولان به نماز جمعه کشیده شود و تا پایان بهمن ماه مسوولان حضور یابند و مشکلات مردم را بررسی نمایند که جهت جذب مردم و ایجاد امید بسیار موثر است.

وی در پایان خواست تا عملکرد کمیته ارزیابی بازخوانی شود و نحوه عملکرد این کمیته ارزیابی میدانی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها