خبرهای داغ:
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان سمنان با بیان اینکه سپاه در تمام عرصه ها تاثیرگذار است گفت : ما باید در حوزه ی رسانه ای فعال باشیم.
کد خبر: ۹۰۹۹۵۳۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، رحیم یونسی زرینی رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان سمنان در دیدار معاونت روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان با بیان اینکه تمام ادارت و دستگاه های اجرایی خودشان را موظف می دانند که در راستای آرمان های نظام جمهوری اسلامی حرکت کنند گفت : ما باید در کنار کار قضایی، مردم را به این دستگاه خوش بین کنیم.
وی با بیان اینکه سازمان قضائی نیروهای مسلح خدمتگزار مردم و نظامیان است افزود : باید این خدمتگزاری نیز در رسانه ها انعکاس داشته باشد.
یونسی زرینی با بیان اینکه ما باید در حوزه ی رسانه ای هم فعال باشیم تصریح کرد : این سازمان در کنار ارتش ، سپاه و نیروی انتظامی می تواند به عنوان دستگاه تاثیرگذار شناخته شود و عامل مهمی در جهت آگاه سازی و کاهش جرائم باشد.
مهدی دیابی معاون روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان نیز در این دیدار گفت : در مسائل حوزه روابط عمومی همکاری لازم را با دستگاه قضایی نیروهای مسلح استان سمنان خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه در بحث رسانه ای نیزمعاونت روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان آمادگی لازم جهت همکاری با سازمان قضایی نیروهای مسلح استان دارد افزود : در مجموعه ی سپاه کارهای مهمی در جهت فعالیتهای رسانه ای و تبلیغی انجام می شود.
دیابی تصریح کرد : در مجموعه ی سپاه سعی ما این است که مشکلات سربازان را حل کنیم و به سربازان به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام نیز نگاه ویژه ای داشته باشیم.

سپاه در تمام عرصه ها تاثیرگذار است

سپاه در تمام عرصه ها تاثیرگذار است

ارسال نظرات
پر بیننده ها