فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غدیر گفت: فعالیت‌های اوقاف مازندران در خدمت به موقوفات بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۹۰۹۹۵۲۳
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، سردار علی شالیکار فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غدیر و ساداتی مدیرکل حج و زیارت استان با حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران دیدار کردند.

این دیدار در خصوص اجرای نیت موقوفات مرتبط با اعزام زائران به حرم امام حسین(ع) و اعزام جمعی از خانواده‌های معزم شهدای مدافع حرم و جانبازان به کربلای معلی صورت گرفت.

سردار شالیکار فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غدیر از عملکرد مثبت اوقاف مازندران در همه زمینه‌ها و خصوصا برپایی موکب اوقاف استان در شهر سامرا از حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران قدردانی کرد.

سردار شالیکار در این دیدار از وقف بعنوان میراث ماندگار و ارزشمند یاد کرد و گفت: فعالیت‌های اوقاف مازندران در خدمت به موقوفات بسیار ارزشمند است.

وی با قدردانی از فعالیت‌های اداره‌کل اوقاف مازندران در اجرای امینانه نیت موقوفات، افزود: درآمد موقوفات باید طبق نیت واقف هزینه شود که در استان مازندران نیز این مسئله به خوبی اجرا می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غدیر عنوان کرد: اوقاف مازندران با توجه به موقوفاتی که در اختیار دارد امسال چندین زائر را به حرم امام رضا(ع) اعزام کرده که جای قدردانی دارد.

خبرگزاری فارس مازندران 

ارسال نظرات
پر بیننده ها