خبرهای داغ:
از پرستاران نمونه درمانگاه‌های زیرمجموعه سپاه فجر فارس با حضور جانشین سپاه فجر فارس تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۵۱۳
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار یدالله بوعلی جانشین سپاه فجر فارس به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، در بازدید از درمانگاه بقیه الله(عج) شیراز و دیدار با پرستاران و کارکنان درمانگاه های زیرمجموعه سپاه فجر فارس، از پرستاران نمونه این درمانگاه ها تجلیل کرد.

بوعلی در این مراسم ضمن تبریک روز پرستار و بیان سختی کار پرستاران تصریح کرد: اگر امکانات و فضا متناسب نباشد و پرستاران آرامش نداشته باشند و شأنشان حفظ نشود، نباید توقع کار خوب و خدمات مطلوب را از آنان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خیلی از ماهایی که ادعا داریم، اگر پدر و مادرمان گرفتار مریضی شدند و مجبور شدیم در خانه از آنها نگهداری کنیم، پس از چند روز خسته می شویم، گفت: پرستاری که سالها با بیمار سر و کار دارد در کنار همه سختی های دیگر و شرایط خانواده اش، توقع داریم همیشه بخندد و خسته نشود. شرایط مطلوب همیشه فراهم نیست.

جانشین سپاه فجر فارس با بیان اینکه شرایط درمانگاه های سپاه شرایط مطلوب نیست اما تلاش خود را برای رفع این مشکلات خواهیم کرد افزود: امید دارم در جایگاهی که امروز هستم، بتوانم حتی اگر واسطه باشم، نهایت تلاش خود را برای رفع مشکلات درمانگاه داشته باشم.

به گفته وی، زمانی میتوانیم از فردی توقع داشته باشیم که در روزهای سخت در کنارش بوده باشیم، پس در سختی همکارانمان در این حوزه هم سعی می کنیم در کنارشان باشیم و شرایط را تا جایی که از دستمان برمی آید، بهبود ببخشیم.

در ادامه این برنامه، پاسخگوی پرسش ها و بیان مشکلات پرستاران و پیراپزشکان درمانگاه های بقیه الله و اعتمادکسائیان بود.

در پایان این برنامه، از پرستاران برگزیده این درمانگاه ها تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها