رییس بسیج اساتید هرمزگان گفت: ارايه و انتشار دستاوردهاي علمی پژوهشی انقلاب اسلامی و تلاش ها و مجاهدت هاي قبل از انقلاب مي بايست سرلوحه كار متولیان فرهنگی قرارگیرد.
کد خبر: ۹۰۹۹۴۹۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج و به نقل از خبرگزاری علم وفناوری از هرمزگان؛ دکتر احسان  كامراني صبح امروز به همراه تعدادی از اعضای شواری مرکزی در ديدار با حجت الاسلام و المسلمين متين یکی از مبارزین علیه رژیم طاغوت و از انقلابیون پیشکسوت استان، و رییس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان هرمزگان به تشريح برنامه هاو دستاوردهای بسيج اساتيد در آستانه چهل سالگی انقلاب پرداخت.


وي به فعال نمودن انديشكده‌های تخصصی و راهبردی در استان و برگزاري نشست‌هاي تخصصي علمي و افتتاح دفاتر بسيج اساتيد در دانشگاه هاي مختلف استان در سال ٩٧ اشاره نمود.


كامراني اظهارداشت: هدف سازمان بسيج اساتيد معرفي ظرفيت‌هاي  علمی وپژوهشی کم نظیر استان و متناسب با ان ظرفیت اعضاي علمي بسيج اساتيد و استفاده از آن درجهت ارايه راهكار براي حل معضلات استان و كشور مي‌باشد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمين متين ضمن تشكر از حضور و فعاليت‌هاي بسيج اساتيد به چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي و تببين جايگاه انقلاب اشاره نمود.


وی تاکید کرد: بایستی همه در جهت حل مشکلات و امرار معاش مردم تلاش کنیم اما از ناامیدی ، سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات در مقایسه با دستاوردهای بزرگ انقلاب پرهیز شود.


وي آغاز فعاليت‌هاي انقلابي را در استان هرمزگان را سال ۱۳۴۵علام نمود و بیان کرد: اگر استان هرمزگان از اولین استان‌های انقلابی نمی باشد اما جزو دومین استان‌های کشور می‌باشد .


وی به نقش روحانیت، غلامعباس زائری و مرحوم نحوی ، مرحوم مظفری، مرحوم عباسی و شهید معتضد کیوان، شهید حسن ذاکری  و شهید علی رضایی سردره در نشر و بسط انقلاب در استان پرداخت.


متین، نهاد بسيج اساتيد را يكي از نهادهاي تاثيرگذار در استان دانسته و به انجام كار انقلابي و ايجاد روحيه و انتقال اميد به جامعه را ضروري خواند و تاکید کرد: شورای نگهبان مانند ادوار گذشته و فارغ از مسائل حاشیه‌ای و حاشیه‌سازان به وظیفه قانونی و شرعی خود در نظارت بر انتخابات  ‌پیش رو ورود خواهد نمود.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان هرمزگان

ارسال نظرات