رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه به زودی برای نخستین بار از طرح اعتلای «بسیج مهندسین صنعتی» رونمایی خواهد شد، گفت: تا پایان امسال گروه‌های جهادی بسیج از ۱۱ هزار گروه به ۲۰ هزار گروه جهادی افزایش خواهند یافت.
کد خبر: ۹۰۹۹۴۸۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب‌پرور» رییس سازمان بسیج مستضعفین، در مراسم افتتاح پایگاه بسیج حضرت شاهچراغ (ع)، با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که هیچ سرمایه‌ای گران‌قدر‌تر و ارزشمند‌تر از بسیج نیست، اظهارداشت: در حال حاضر ۱۱ هزار گروه جهادی در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند که با برنام‌ریزی‌های صورت گرفته، تا پایان سال این گروه‌ها به ۲۰ هزار گروه جهادی افزایش پیدا خواهند کرد و قرار است هر پایگاه حداقل یک گروه جهادی داشته باشد.

وی افزود: یکی از طرح‌های بسیج که در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به‌زودی از آن رونمایی خواهد شد، طرح «بسیج صنعت» است که در نظر داریم در حوزه برق و آب فعالیت‌های در راستای کمک به جامعه داشته باشیم.

رییس سازمان مستضعفین گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف آماده کمک به دولت است و امروز شرایط کشور طوری است که باید اختلافات کنار گذاشته شود و با کنار هم قرار گرفتن، باید مشکلات کشور را حل و در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

وی تصریح کرد: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم و باید دستاورد‌های انقلاب را که یک و دوتا هم نیست به جامعه ارائه دهیم و در این زمینه نباید از هیچ کوششی دریغ کرد.

جانشین فرمانده سپاه در امور بسیج افزود: آینده متعلق به ایران و اسلام است و کشور در قله قرار دارد و استمرار راه شهدا این است که دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به مردم تشریح کنیم.

سردار غیب‌پرور با تاکید بر اینکه باید بسیج و پایگاه‌های بسیج باید در راستای خدمت به عموم مردم گام بردارند و فعالیت کنند، بیان داشت: لازمه بقای بسیج خدمت و خدمت‌رسانی به مردم است؛ لذا اگر در این راه قدم برندارد و از این راه خارج شود به مقصود خود نخواهد رسید.
 
منبع: بسیج
انتهای پیام/
ارسال نظرات