خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی:

خون شهدا، سرمایه گذاری برای ماندگاری انقلاب/ دیگران از سایه درخت تنومند 40 ساله انقلاب بهره می برند

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه تک تک شهدای ما به ظاهر هزینه ولی سرمایه گذاری بود برای نظام، اسلام و ماندگاری انقلاب گفت: چه فتنه هایی پشت سر گذاشتیم و امروز کجا قرار گرفته ایم.
کد خبر: ۹۰۹۹۴۷۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر پور معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام استان در همایش تبیین دستاوردهای 40سالگی انقلاب مختص فعالان مساجد در سرایان اظهار داشت: وقتی به عقب برمی گردیم مشاهده می کنیم که چه کارهایی انجام دادیم و کارهای بر زمین مانده هم در جلوی راهمان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی بعد از پیروزی دشمنان قسم خورده این انقلاب فتنه هایی جلوی راه این انقلاب قرار دادند و به حول قوه الهی و به برکت امامین و این مردم فتنه ها را پشت سر گذاشتیم.

اکبر پور گفت: یکی از فتنه ها، جنگ تحمیلی است که به ما تحمیل کردند که ما آن را به دفاع مقدس تبدیل کردیم و نماد افتخاری، این هشت سال بر سینه انقلاب اسلامی ایران است.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: 40سال از انقلاب اسلامی می گذرد و این انقلاب به درخت تنومند 40سالگی اش رسیده و مثمر به ثمر و از میوه و سایه اش دیگران استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه تک تک شهدای ما به ظاهر هزینه ولی سرمایه گذاری بود برای نظام، اسلام و ماندگاری انقلاب افزود: چه فتنه هایی پشت سر گذاشتیم و امروز کجا قرار گرفته ایم.

معون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه استان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جنگ تحمیلی، جنگ سیاسی، جنگ فرهنگی و امروزه هم جنگ اقتصادی با تمام این مشکلات، در زمینه پزشکی پیشرفت چشمگیری داشتیم. در زمینه صادرات نفتی قبل از انقلاب 8میلیارد دلار بوده ولی الان 88میلیارد دلار، در زمینه صنعت هوایی جزء ده کشور برتر هستیم و در زمینه سواد مادران ما قبل از انقلاب35%ولی امروزه بالای 90% باسوادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار