خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۰۹۹۴۴۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  و امام جمعه بیرجند، در جلسه ای که به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) و با حضور جمعی از پرستاران شهرستان بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: ادب ایجاب می کند که در خصوص حضرت زینب(سلام الله علیها) چیزی نگوییم زیرا این حضرت دارای شخصیت بسیار بالایی هستند.

 

وی عنوان داشت: حضرت زهرا(سلام الله علیها) و حضرت علی(علیه السلام) هر دو معصوم و انسان هایی کامل هستند؛همه اهل دقت، چه شیعه و چه غیر شیعه، چه مسلمان و چه غیر مسلمان، نیز باور دارند که جایگاه حضرت علی(علیه السلام) زینت آفزینش است.

 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: زینب یعنی زینت پدر؛ با وجود حضرت علی(علیه السلام) و حضرت زهرا(سلام الله علیها)، نامگذاری حضرت زینب(سلام الله علیها)، یک نامگذاری آگاهانه می باشد و دلیل آگاهانه بودن آن نیز امروز و پس از 1400 سال مشخص می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: روز پرستار الحق یک روز الهی است و این روز به شما و شغل شما اختصاص پیدا کرده است، الحق پرستاری به معنی صحیحش یعنی رایحه ای از رحمت الهی، و پرستاری مادر از فرزند تجلی رحمت خداست.

 

عبادی اظهار داشت: آن دسته از افرادی که به معنی حقیقی راه سیر و سلوک را در پیش می گیرند و اولویت ها را عالمانه انتخاب می کنند، پرستاری را یکی از راه های رسیدن به این مقام بر می شمرند.

 

وی ادامه داد: پرستاری یکی از بهترین عبادت هاست، شغل پرستاری از جهت خودسازی حاوی برکاتی است که به رشد انسانی و بشری می انجامد.

 

امام جمعه بیرجند گفت: این شغل را با هیچ چیز عوض نکنید زیرا همه چیز از بین می رود اما خوبی ها و خدمات شما باقی خواهد ماند.

 

وی افزود: مسئولان در هر ردیفی که هستند باید حکم نظام را پیاده کنند و هر مسئولی که خلاف آن عمل کند به نظام ظلم کرده؛ اما آن فردی که به دنبال انجام کارهای خیر است، هیچ وقت منتظر دیگران نمی شود و این حسنه را با هیچ چیز معامله نمی کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها