به همت سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل با حضور سردار مولایی و مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۴۴۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار مولایی در این کارگاه آموزشی با توجه به اهمیت بالای پدافند غیر عامل اظهار داشت: ماموریت پدافند غیر عامل حفظ و صیانت از مردم، منابع و مراکز حساس و تمامی داشته ها در همه ی حوزه ها از جمله اقتصادی، امنیتی، پزشکی، خدماتی و محیط زیست می باشد.

کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل برگزار شد

وی با اشاره به آمادگی دستگاه های مختلف در استان البرز یادآور شد: تهدیدهای مختلفی در زمینه های گوناگون این استان را تهدید می کند، از جمله سیل، زلزله، کولاک، برف و تهدیدات زیست محیطی

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به وجود کارخانه های فراوان در این استان اذعان داشت: مسئله محیط زیست بسیار مهم است و از آنجایی که کارخانه ها اغلب در کنار تولیدات خود، مواد مضرهم به محیط زیست وارد می کنند می توان با شناسایی دقیق و برنامه ریزی از تهدیدات زیست محیطی جلوگیری کرد.

سردار مولایی با اشاره به مشارکت تمامی دستگاه ها دراستان گفت: سپاه و سایر سازمان ها در کنار هم می توانند از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

وی با اشاره به همکاری بین دستگاه ها گفت: سپاه و سایر دستگاه های استان در جلسات مختلف تدابیر خوبی را در زمینه های مختلف برای مدیریت بحران شرایط اضطراری تبیین نموده اند که نیاز بیشتر داریم همه ی دستگاه ها پای کار بیایند.

وی با اشاره به این نکته که مدیران باید اعتقاد به پدافند غیر عامل داشته باشند خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات پدافند غیر عامل هزینه کردن است که اغلب مدیران از این مسئله ترس دارند، در صورتی که باید به این اعتقاد برسیم که هزینه کردن در این بخش از دست رفتن منابع مالی نیست بلکه به نوعی سرمایه گزاری و جلوگیری از هزینه های احتمالی و چند برابر در آینده می باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها