خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: شهدا مدافع حرم و جوانان امروز چیزی کم تر از جوانان دهه 60 در روحیه جهاد و شهادت طلبی ندارند.
کد خبر: ۹۰۹۹۴۲۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، نشست بصیرتی با حضور سرهنگ هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در حسینیه مدافعان حرم سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج برگزار گردید.
آذربایجانی در این نشست با اشاره به جانفشانی شهدا در دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم در زمان کنونی اظهار کرد: شهدا مدافع حرم و جوانان امروز چیزی کم تر از جوانان دهه 60 در روحیه جهاد و شهادت طلبی ندارند.
وی ادامه داد: امروز دشمن به دنبال آسیب زدن به محور انقلاب که همان رهبر انقلای اسلامی است، می باشد.
فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در پاسخ به یک شبهه در رابطه با وظایف رهبری در جامعه تاکید کرد: مشکلات اقتصادی موجود در جامعه به ایشان بر نمی گردد بلکه به کم کاری و مدیریت غلط دولت مردان و نهاد های مسئول باید مورد سوال قرار بگیرد.
این مسوول در پایان گفت: در عرصه هایی که رهبری خود مدیریت آن را بر عهده دارند پیشرفت های زیادی حاصل شده است و ما به قله های این علم ها دست یافته ایم ولی در زمینه اقتصادی این پیشرفت به دلیل مدیریت نامناسب دولت مردان حاصل نشده است.
5002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها