جانشین سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

پرستاران فرشتگان رحمت هستند/پرستاران نماد دلسوزی و جدیت در کار هستند

سرهنگ پاسدار مهران مرادی در آئین تجلیل از پرستاران سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، جامعه به وجود پرستاران متعهد و دلسوز می بالد.
کد خبر: ۹۰۹۹۴۲۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش بزرگداشت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و تجلیل از پرستاران و کادر بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم با تبریک میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، گفت: خانواده های کارکنان بهداشت و درمان در اجر بی پایان خدمت خالصانه کادر عرصه سلامت سهیم هستند.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی، با اشاره به فرمایشات رهبری معظم انقلاب اسلامی، افزود: در دوران هشت ساله دفاع مقدس، نیروهای امدادگر نقش بسیار ویژه ای داشتند.

وی، تصریح کرد: از جمله خصوصیات شما آرامشی است که برای بیماران ایجاد می کنید و دلسوزی کادر بهداشت و درمان و بویژه پرستاران نقش بسیار مهمی در بهبودی و ارتقای روحیه بیماران دارد.

مرادی، خاطرنشان کرد: حرفه پرستاری به تعبیر مقام معظم رهبری، یک حرفه مقدس و دارای یک جایگاه ویژه ای است. نجات جان یک انسان، یعنی نجات دادن تمام بشریت و باید پرستاران و امدادگران را فرشتگان رحمت دانست.

وی، به سختی ها و زحمات بسیار زیاد کار پرستاری اشاره کرد و گفت: نامگذاری روز میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها با آن جایگاه بالای معنوی بعنوان روز پرستار، بهترین تقدیر از پرستاران و تلاش گران عرصه بهداشت و درمان محسوب می شود.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: جامعه به وجود پرستاران متعهد و دلسوز که مایه آرامش  و نماد دلسوزی و جدیت در کار هستند، می بالد.

در این مراسم از سپیدجامگان عرصه بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اهدای لوح تقدیر شد.

گفتنی است: سخنرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، شعرخوانی، مسابقه فرزندان کارکنان معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از دیگر برنامه های این همایش در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد بود.

ارسال نظرات