خبرهای داغ:
سردار معروفی در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت گرگان:

هدف عمده دشمن ایجاد فاصله بین مردم و حکومت است/چرابعضی حرف امام جامعه را پیشنهاد قلمداد میکنند؟

سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در سالروز عملیات غرور آفرین کربلای 5 در جمع پیشکسوتان جهاد وشهادت گرگان هدف عمده دشمن را ایجاد فاصله بین مردم وحکومت بیان کرد.
کد خبر: ۹۰۹۹۳۹۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان: سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا در همایش طلایه داران فاطمی که به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین کربلای ۵ در حسینیه ثارالله سپاه گرگان برگزار شد اظهار کرد:امریکائی‌ها باید ایران را در منطقه بپذیرند البته با پذیرش ایران هر روز مصونیت اسرائیل کمتر میشود.
وی با بیان اینکه دشمن از هر تلاشی برای متوقف کردن جبهه مقاومت فروگذار نخواهد کرد گفت: دشمن با برجام ۲ و ۳ و دیگر برجام‌ها بدنبال متوقف کردن تفکر انقلاب اسلامی است، زیرا این تفکر امروز باعث بیداری ملت‌ها شده و امروز انصارالله یمن با ۷۰۰ هزار رزمنده نماینده جبهه مقاومت است و دشمن درصدد است با تحمیل برجام‌های گوناگون و نفوذ در دستگاه حاکمیتی جلوی این تفکر ناب را بگیرد یا او را به خود مشغول سازد.
سردار معروفی اضافه کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران درتقابل با انقلاب اسلامی در چند حوزه با جدیت در حال فعالیت هستند که در وهله اول در حوزه مشغول سازی ایران، آشوب‌های خیابانی و درگیری‌های اقتصادی و نارضایتی‌های اقتصادی را هدف قرارداده و در حوزه تحریم اقتصاد که بیشتر معیشت مردم را به خطر می‌اندازد و همچنین ایجاد فاصله بین مردم و حکومت که عمده هدف دشمن همین است دارد تلاش میکند.
فرمانده سپاه نینوا با طرح این سوال که چرا حرف امام جامعه را پیشنهاد قلمداد میکنند گفت:کسانی که روزی در خط امام و رهبری بودند و تا دیروز خود را مطیع ولایت میدانستند حالا که بر اریکه قدرت نشسته اند حرف امام جامعه را پیشنهاد قلمداد میکنند و این برای بعضی از نخبگان و مسئولین انقلاب اسلامی جای تاسف دارد.
وی ادامه داد:در دفاع مقدس برای این پیروز شدیم، چون گوش به فرمان امام بودیم، حرف او را حرف خدا و پیامبر میدانستیم، اما دراقتصاد مقاومتی که سفره مردم را مواظب است کاری که می‌بایست انجام میشد شکل نگرفت.
سردار معروفی در بخش از سخنان خود نیز به دوعملیات کربلای ۴ و ۵ دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:: درجنگ تحمیلی با هدایت‌های پیامبر گونه امام (ره) و با تدبیر و مدیریت انقلابی کار را طوری پیش بردیم که در همین کربلای ۵ که به واقع میتوان گفت: نبرد تن با تانک بود مسیر جنگ عوض شد و شکل دیگری به خود گرفت.
فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطر نشان کرد:امریکائی‌ها با عملیات روانی به عراق و افغانستان حمله کردند و هیچ مقاومتی را در مقابل خود احساس نکردند، امروز نیز با عملیات روانی در حوزه اندیشه بدنبال تشکیک اذهان مردم اند که وظیفه پیشکسوتان جهاد وشهادت برای تبیین مسائل و بازگو کردن حقایق و اتفاقات دفاع مقدس بسیار تاثیر گذار است.
خبرنگار افتخاری بسیج: محمد زنگوئی
خبرنگار افتخاری بسیج: محمد زنگوئی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار