خبرهای داغ:
استاندار قزوین :

معوقات کارگران مه نخ فرنخ، ولو باشرایط رهن تملکات، پرداخت شود

زاهدی گفت:در ارتباط با شرکت فرنخ مه نخ، نباید به مالکیت کار داشته باشیم کارگران باید به معوقات خود برسند به همین منظور باید از تملکات این شرکت ولو اینکه در رهن بانک هم باشد استفاده شود.
کد خبر: ۹۰۹۹۳۹۳
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی در اولین نشست اقتصادی دادگستری که با حضور روسای دادگستری، مذیران ارشد استان و مسوولان دستگاهها و بانکها برگزار شد بیان کرد:در برخی موارد نیاز به پیگیری نمایندگان است و با پیگیری دستگاه قضا این جلسه جهت رفع موانع سه قوه برای بهتر شدن روند رسیدگی به مشکلات برگزار شد.

استاندار قزوین اظهار کرد:در بحث بانکها متاسفانه بوروکراسی موجود در سیستم بانکی بسیار زمانبر است. سیستم بانکی مشکل دارد و ماهها طول می کشد تا مصوبات به استان ابلاغ شود.

زاهدی عنوان کرد:۱۳۰ هزار میلیارد تومان معوقات بانکی کمرشکن است. و از طرفی این تملکات به هیچ وجه به نفع بانکها نیست و یک سرمایه راکد محسوب می شود به همین منظور حتما باید بند (و) تبصره ۱۶ اجرایی شود.

وی افزود:در ارتباط با شرکت فرنخ مه نخ، نباید به مالکیت کار داشته باشیم کارگران باید به معوقات خود برسند به همین منظور باید از تملکات این شرکت ولو اینکه در رهن بانک هم باشد استفاده شود.

استاندار گفت:باید تلاش کنیم تولید سرپا بماند و در شرایط اقتصادی کنونی باید از همه ظرفیتها استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها