خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
بسیج دانشجویی شهید زین‌الدین زرقان خطاب به رئیس‌جمهور:
بسیج دانشجویی شهید زین‌الدین زرقان در واکنش به سخنرانی روحانی در سالگرد هاشمی رفسنجانی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۹۹۳۸۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بسیج دانشجویی شهید زین الدین زرقان خطاب به سخنرانی رئیس جمهور در سالگرد هاشمی رفسنجانی بیانیه ای صادر کرد.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

آری فراموش نکنیم!!!

آری، نباید فراموش کنیم که هاشمی نقش موثری در امتیاز دادن داشت!!!

آری، نباید فراموش کنیم که اگر روحانی و هاشمی نبودند الان ایران قدرتمندانه و در موضع اقتدار بر سر میز مذاکره برای استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای می نشست!

آری، نباید فراموش کنیم که دشمن تا دندان مسلح و بدون پایبندی به معاهدات خود را هیچ وقت نمیتوان عوض کرد و لباس میش به آن پوشاند، گرگ همیشه گرگ می‌ماند.

آری، فراموش نکرده ایم زمانی که شما در پی مذاکره بودید و بها به دشمن، همین شهید تهرانی مقدم و فرزندان ایران زمین موشک هایی را ساخته اند که شما به پشتوانه همان موشک ها آسوده خاطر پای میز مذاکره نشستید تا دشمن نتواند یاوه گویی کند.

آری، موشک را هاشمی ساخت نه پدر موشکی ایران، شهید تهرانی مقدم که عاقبت جان عزیزش را هم در همین راه داد.

آری، اقای روحانی تاریخ هیچگاه فراموش نمی‌کند که چگونه انکار می‌کنید و دلتان به تصمیم دشمنان خوش است، نه به عزت مردم ایران و تلاش فرزندان غیور ایران برای دفاع از این مرز و بوم.

آری، اقای روحانی فراموش نکرده ایم خون های شیر مردان و عزیزان مان را که به بهای عزت و دفاع از اسلام و ایران زمین از خود گذشتند و امثال شهید تهرانی مقدم، پدر موشکی ایران که فکرش نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل بود و موشکی که بتواند اسراییل را نشانه رود تا اگر یاوه گویی کردند و خطایی جرات کوچکترین حرکتی نداشته باشند و شما آسوده بگوید موشک را هاشمی ساخت.

آری، فراموش نکنید اقای روحانی که شما هم راه هاشمی را پیش گرفته اید و هنوز هاشمی در بین شما هست!!!

مردم ایران زمین هیچگاه به دنبال هجوم و یکه تازی نبوده اند، اما اگر حتی جان بدهند، عزت خود رو نمی‌دهند که دشمنان برای آنان تعیین و تکلیف کنند.

آری، فراموش نکن آن کلیدی که برای تدبیر ساخته ای فقط برای بها دادن به دشمنان بوده و ذره ای برای امید مردم ایران موثر نبوده است.

آری، فراموش نکن!!!  که مردم ایران از کسانی که عزتشان رو به هر بهایی می‌دهند، بیزارند.

«ما فرزندان ایرانیم، دانشجویان استاد تهرانی مقدم، شهید اقتدار موشکی ایران، پدر علم موشک ایران»

ارسال نظرات
پر بیننده ها