خبرهای داغ:
مدیر مهد قرآنی نورالثقلین شهرستان بهار خبر داد
مدیر مهد قرآنی نورالثقلین شهرستان بهار از برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت زینب(س) با حضور همسر شهید مدافع حرم در محل مهد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۹۳۸۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت زینب(س) با حضور همسر شهید مدافع حرمطاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار، با گرامیداشت فرخنده میلاد با سعادت حضرت زینب(س) اظهار کرد: به مناسبت سالروز فرا رسیدن میلاد این بزرگ زن تاریخ و روز پرستار  مراسم جشنی با حضور نوگلان مهد قرانی نورالثقلین و مادران آنان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور همسر و فرزند شهید مدافع حرم«شهید محسن فانوسی» در مراسم جشن به اهداف برگزاری مراسم اشاره و عنوان کرد: آشنایی نوگلان مهد با  ائمه معصومین(ع) و خاندان عصمت و طهارت از اهداف اصلی این مراسم است.

مدیر مهد قرآنی نورالثقلین شهرستان بهار با اشاره به برنامه های اجرا شده در مراسم تصریح کرد: در این مراسم همسر شهید فانوسی با معرفی حضرت زینب(س) و شهدای مدافع حرم به نوگلان مهد با زبانی کودکانه، نسبت به تربیت زینبی و علوی فرزندان تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم ضمن تجلیل از همسر شهید فانوسی، از پرستار منطقه که در یکی از مراکز درمانی همدان خدمت رسانی می کند، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات