مراسم پایانی راهیان نور دریایی ویژه هنرمندان کشور دیشب در ساحل غدیر بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۳۸۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مسئول بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در این اردوی دو روزه ۹۰ نفر از هنرمندان سینما، تئاتر، تلویزیون، ادبیات داستانی، شعر، موسیقی و خوشنویسی حضور داشتند.
حسین حاجی، افزود: ترویج فرهنگ دفاع مقدس، آشنایی هنرمندان با مناطق عملیاتی دریایی و شهدای دریا و چگونگی حفظ و حراست از مرز‌های آبی کشور از اهداف برگزاری اردوی راهیان نور دریایی بود.
وی، گفت: این برنامه که برای نخستین بار در کشور اجرا شد هنرمندان از نزدیک با روحیه سلحشوری نیرو‌های دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در جزایر سه گانه خلیج فارس (بوموسی، تنب بزرگ و کوچک) آشنا شدند.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور، نیز در این مراسم گفت: هنرمندان به عنوان سفیران هنر ایران می‌توانند اقتدار نیرو‌های مسلح کشور را در آثار آینده خود به نمایش گذاشته و کار‌های فاخری را در این زمینه تولید کنند.
امیر نصیر بیگی، افزود: پس از این اردو جشنواره سرود‌های حماسی و آوا‌های انقلابی بسیج نیز ۲۴ تا ۲۸ دی با حضور هنرمندان در استان لرستان برگزار می‌شود.
در این مراسم از خانوده شهدای مدافع حرم استان هرمزگان شهیدان عبدالحمید سالاری و خلیل تختی نژاد و جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس قدردانی شد.
ارسال نظرات