خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه تعریض گردنه اسدآباد ضریب ایمنی این محور را تا حد زیادی ارتقاء خواهد داد، گفت: باید نماینده مردم شهرستان اسدآباد در بودجه سال آینده نسبت به جذب بودجه برای بهره برداری پروژه اقدام کند.
کد خبر: ۹۰۹۹۳۸۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

محور گردنه اسدآباد بزرگترین مشکل غرب کشور/نماینده مردم اسدآباد نسبت به جذب بودجه برای تکمیل پروژه تعریض اقدام نمایدکریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد،  با بیان اینکه  گردنه اسدآباد یکی از پرحادثه خیزترین محورهای استان است، اظهار کرد: گردنه اسدآباد در مسیر اصلی اتصال نقاط مختلف کشور با غرب است که به دلیل موقعیت نامناسب موجب بروز حواث مختلف می شود.

 وی با بیان اینکه گردنه اسدآباد بزرگترین مشکل در غرب کشور است، بر افزایش ضریب ایمنی گردنه تاکید و بیان کرد: پروژه تعریض گردنه اسدآباد به عنوان پروژه ملی با هدف ایمن‌سازی این محور با پیمانکار بسته شد که به علت  کمبود منابع مالی نیمه تمام مانده است.

فرماندار اسدآباد با تاکید بر اینکه تکمیل و بهره‌برداری پروژه تعریض گردنه، ضریب ایمنی این محور را تا حد زیادی ارتقاء و کاهش تصادفات را به همراه خواهد داشت، گفت: باید نماینده مردم شهرستان اسدآباد در بودجه ی سال آینده  نسبت به جذب بودجه برای بهره برداری پروژه اقدام کند.

وی اضافه کرد: در صورت تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه  با بهره برداری آن، شاهد کاهش تصادفات و حوادث خواهیم بود.

رئیس شورای تأمین اسدآباد در همین راستا با اشاره به اینکه نصب نیوجرسی به عهده اداره راهداری و تعریض مسیر به عهده اداره زیرساخت است، خاطرنشان کرد: بودجه استان در این زمینه محدود است و نمی توان انتظار داشت کل بودجه استان در اسدآباد خرج شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات