خبرهای داغ:
نشست فرمانده سپاه رامشیر با طوایف برگزار شد
کد خبر: ۹۰۹۹۳۵۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان رامشیر فرمانده سپاه شهرستان رامشیر از برگزاری نشست صمیمی سران طوایف و عشایر شهرستان رامشیربا حضور مسئولین بزرگان وشیوخ  در مظیف شیخ حاتم حمیداین شهرستان خبر داد.
سرگردپاسدارکیوان منصوری از برگزاری نشست صمیمی سران طوایف و عشایر شهرستان باوی با حضور مسئولین این شهرستان خبر داد.
این نشست صمیمی که با حضور شیوخ طوایف، فرمانده سپاه رامشیر، و جمعی دیگر از مسئولان محلی برگزار شد، نقش مهم و تاثیرگذار عشایر در حل منازعات قومی و رفع عادت های غلط و کمک در برقراری نظم و امنیت مورد بررسی قرار گرفت.

سرگرد پاسدار کیوان منصوری در این نشست صمیمی اظهارکرد: عشایر در طول استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ولایت مداری و عشق به وطن را ثابت کرده و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و تولید داخل همیشه پیش رو هستند.

فرمانده سپاه شهرستان رامشیر افزود: طبق فرموده امام راحل(ره) عشایر ذخایر انقلابند چرا که دلیل عقلی و منطقی این فرمایش امام راحل این است که عشایر همواره در راستای توسعه اقتصادی، برقراری امنیت و سایر حوزه های اجتماعی و فرهنگی یکه تاز میدان بوده اند.

وی تصریح کرد:وفاداری و از جان گذشتگی عشایر عرب شهرستان باوی و استان خوزستان در دوران انقلاب و دفاع مقدس و حتی بعد از آن قابل تحسین و ستودنی است.

منصوری ادامه داد: امروز ریش سفیدان و متنفذین و سران عشایر با بصیرت و آگاهی خود نقش بسیار موثری در حراست و دفاع از کیان و ارزش های انقلاب اسلامی و برقراری امنیت پایدار در منطقه برعهده دارند.

وی به اهداف برگزاری این نشست اشاره کرد و گفت: هدف اساسی در برگزاری این نشست، استفاده از نقطه نظرات سران طوایف و شیوخ عرب منطقه است وهمچنین درآستانه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و تجدید بیعت عشایربارهبرمعظم رهبری است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها