سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل مطرح کرد:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال نود و هفت بیش ۴ هزار نفر در مناطق محروم غربالگری و ویزیت رایگان شده اند.
کد خبر: ۹۰۹۹۳۵۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
خدمات رسانی بسیج سازندگی اردبیل به بیش از ۴ هزار نفر در مناطق محروم
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در حاشیه طرح بزرگ امدادی شهدای مدافع حرم اظهار داشت: دومین بیمارستان صحرایی با هدف خدمات رسانی ویزیت و درمان رایگان به مردم ولایی و ولایتمداری منطقه محروم سردابه اردبیل برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۷ بیش ۴ هزار نفر در مناطق محروم غربالگری و ویزیت رایگان شده اند افزود: بیمارستان‌های صحرایی که تاکنون در دو مرحله و دوبخش از مناطق محروم استان اردبیل برپاشده است به صورت تخصصی و با تیم‌های پزشکی متخصص در بخش‌های مختلف انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل با بیان اینکه ۶ تیم پزشک متخصص و عمومی در بخش‌های مختلف در این طرح امدادی شهدای مدافع حرم مشارکت دارند گفت: این طرح قرار هست ۱۰ الی ۱۲ بهمن ماه نیز در منطقه هیر به صورت دو روزه برگزار شود.
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دویمن بیمارستان صحرایی طرح امدادی شهدای مدافع حرم با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی، بسیج سازندگی و دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در روستای خشکه رود سردابه اردبیل برپا شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار