در بازدید فرمانده نیروی انتظامی از واحدهای تولیدی عنوان شد؛
مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری در بازدید فرمانده انتظامی استان از چهار واحد تولیدی، برضرورت ایجاد ایستگاه کلانتری در شهرک صنعتی شهرکرد تأکید کرد.
کد خبر: ۹۰۹۹۳۳۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری به همراه معاونین،  از 4واحد تولیدی در شهرك صنعتی شهركرد بازدید كرد.

مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر، گفت: در این بازدید میدانی ، علاوه بر شهرك صنعتی شهركرد، از روند فعالیت‌ 4 واحد تولیدی مؤثر در حوزه‌ی صادراتِ استان در بخش‌های فولاد ، خوراك آبزیان، چاپ و بسته بندی  و نساجی ، بازدید شد.

علیرضا شفیع‌زاده با اشاره به نشستِ صمیمانه با اعضای هیأت مدیره‌ی شركت خدماتی شهرك صنعتی شهركرد ، افزود: امنیت فیزیكی شهرك‌های صنعتی و همچنین شاخص‌های مربوط به انضباطِ ترافیكی از جمله محورهای گفت و گوها در این نشست بود كه  اِن‌شاءالله در صورتِ تحقّقِ حداكثری ، موجبِ همگرایی میان‌بخشی در نیل به اهدافِ كمّی و كیفی توسعه‌ی اقتصادی استان خواهد شد.

وی تصریح كرد: تبیین ضرورت‌های ایجادِ ایستگاهِ كلانتری در شهرك صنعتی شهركرد از جمله موارد مطروحه در این نشست بود كه مقرر شد گروه‌های كارشناسی طرفینِ گفت‌و‌گو پیرامونِ شیوه‌های استقرارِ آن اقدام و راهكار مطلوب برای پیگیری ارایه شود.

مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری ضمن  تشریحِ اهمیتِ امنیت سرمایه‌گذاری ، اظهار داشت: روزآمد كردنِ خدماتِ انضباطِ ترافیكی از مواردی است كه نه تنها متولیانِ واحدهای صنعتی را نسبت به ادامه‌ی فعالیت دلگرم می‌كند بلكه رغبت و میلِ سرمایه‌گذاران را در توجه به ایجاد بخش‌های مختلفِ تولیدی مضاعف خواهد كرد.

گفتنی است؛ شهرك صنعتی شهركرد در قالبِ دو بخش و  با مجموع مساحت 961 هكتار در 3 كیلومتری مركز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

ارسال نظرات