جشن ولادت با سعادت بانوی صبر واستقامت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار مسجد روستای شهریار لردگان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۹۹۳۲۶
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛دراین مراسم امام جمعه فلارد لردگان با ‌تبریک‌ فرخنده میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم قهرمان صبر ، ایثار ، فداکاری و بصیرت ، الگوی عفاف ، حجاب ، شجاعت و شهامت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار گفت: نام حضرت زینب سلام الله علیها از سوی خداوند انتخاب شده و به معنای زینت پدر است.

حجت الاسلام محمود خیری افزود: همین مقدار کافی است که به عظمت شخصیت این بانوی نمونه جهان اسلام پی ببریم، زیرا انتخاب نام زینب از جانب خداوند است و خداوند او را زینت پدر یعنی زینت امام علی بن ابیطالب علیه السلام خطاب کرد.

وی ادامه داد:زندگی حضرت زینب سلام الله علیها برای مردان و زنان مملو از درس است و برای همگان الگوست ،درس عقیله بنی هاشم برای زنان عفت و نجابت و حیاست و برای عموم مردان و زنان، بصیرت، ولایتمداری، ایثار ،فداکاری صبر، و عبودیت است.

امام جمعه فلارد لردگان گفت: آن چنان شخصیت حضرت زینب کبری سلام الله علیها برجسته و بهره مند از معنویت است که حضرت امام حسین علیه السلام که امام معصوم و مقرب درگاه خداوند است از او می خواهد در نافله شب برایش دعا کند.

حجت الاسلام خیری اظهار داشت:برپایی مجالس بیاد اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام  و محافل قرآنی در هر خانه ای برگزار شود بیمه کننده ایمان اهل خانه بخصوص جوانان خواهد شد و موجب هدایت جوانان به راه درست خواهد شد.

اقامه نماز مغرب وعشاء ،تلاوت کلام‌ وحی ، سخنرانی ، مولود خوانی، برگزاری مسابقه و اهداء جوایز  و پذیرایی از دیگر برنامه های شب میلاد بانوی صبر واستقامت حضرت زینب کبری سلام الله علیها بود.

ارسال نظرات