مراسم تکریم و معارفه مدیران اداره آموزش‌وپرورش ابرکوه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۳۲۳
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، آیین تکریم و معارفه روسای اداره آموزش‌وپرورش شهرستان ابرکوه، پنجشنبه صبح  در محل سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.
مسلم روحی پناه امروز پس از ۳۴ سال خدمت در حوزه‌های مختلف آموزش‌وپرورش که مدت ۵ سال آن در سمت مدیریت شهرستان ابرکوه گذشت، بازنشسته شد و محمدعلی کریمی مریم‌آبادی مدیر آموزشگاه ابتدایی شهید محمود فلاح زاده به‌عنوان رئیس جدید آموزش‌وپرورش ابرکوه منصوب شد.

خدمت به مردم در بخش آموزشی، یک فرصت الهی است
در این مراسم مرآت امین الرعایا معاون سوادآموزی آموزش و پروش استان یزد، با اشاره به خدمت به حق‌الله که بالاترین و باارزش‌ترین خدمت است، اظهار کرد: خدمت به مردم در آموزش‌وپرورش یک فرصت برای تحقق این مهم است.

امین الرعایا گفت:: انتظارات جامعه از مجموعه آموزش‌وپرورش بیشتر از دیگر جا‌ها است، لذا تعلیم و تربیت باید در مسیر اسلام و اعتلای کلمه‌الله باشد.
وی افزود: مدیران مدارس خط مقدم نظام آموزشی جامعه هستند و باید متصدیان امر تعلیم و تربیت برای رشد و شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان تلاش مضاعفی داشته باشند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پروش استان یزد، با قدردانی از متصدیان امر تعلیم و تربیت و خدمات پنج‌ساله مسلم روحی پناه، محمدعلی کریمی را به سمت مدیریت آموزش‌وپرورش ابرکوه معرفی کرد.

آموزش‌وپرورش ابرکوه محل سیاسی و جولانگاه سیاست زدگان نبوده و نخواهد بود
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه، ضمن بیان اینکه آموزش‌وپرورش عامل رشد علمی و پیشرفت موفقیت‌های جامعه است، اظهار کرد: این نهاد؛ مجموعه‌ای ارزشی و رسالت خطیر است.

حسینی خاطرنشان کرد: نمی‌توان از آموزش‌وپرورش به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین رکن اساسی جامعه، به‌سادگی عبور کرد.

وی تصریح کرد: این نهاد آموزشی و فرهنگی، محل سیاسی و سیاست‌بازان نیست و تاکنون اجازه ندادیم و نخواهیم داد که جولانگاه سیاسی و سیاست زدگی مسئولان شود.

حسینی در پایان تأکید کرد: لذا خدمت کردن در نهاد آموزش‌وپرورش باید بدون گرایش‌های سیاسی انجام شود و دغدغه و تلاش مسئولان جهت موفقیت‌ها در راستای اهداف نظام صورت گیرد.

در پایان مراسم؛ مسلم روحی پناه رئیس سابق آموزش‌وپرورش ابرکوه، پس از ارائه گزارش عملکرد ۵ ساله حوزه‌های عمرانی، آموزشی، پرورشی و فرهنگی این دستگاه توسط علی رضاییان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، گفت:: از همکاری و همراهی مسئولان، کارکنان و معلمان و همچنین خانواده خود جهت انجام‌وظیفه در آموزش‌وپرورش، کمال تشکر و قدردانی دارم، زیرا اگر خدمتی صورت گرفته در سایه حمایت‌های آن‌ها و شهدا بوده است.
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات