امام جمعه ابرکوه:

لزوم مقاومت دولت تدبیر در برابر تهدیدهای غربی ها/ جشن 40 سالگی انقلاب جشن شکست های مکرر دشمن است

امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه گفت: دولتمردان در برابر خط و نشان های یاوه گویان آمریکایی و اروپایی پس نزنند و بدانند که هیچ کدام از قول و وعده و تهدید و امضاءشان، اعتباری ندارد.
کد خبر: ۹۰۹۹۳۱۵
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان به دیدار 19 دی ماه مردم قم با رهبر انقلاب(مدظله) اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در این دیدار به دولتمردان توصیه کردند در برابر خط و نشان های یاوه گویان آمریکایی و اروپایی پس نزنند و بدانند که هیچ کدام از قول و وعده و تهدید و امضاءشان، اعتباری ندارد.
ترامپ مثل دلقک ها حرف می زند
حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها دمدمی مزاج هستند و ترامپ از احمق های درجه یک است بیان کرد: تهدیدهای پوچ غرب و آمریکا به خاطر این است که برگ برنده را در دست و امتیاز بگیرند، چهل سال است هر دم وعده می‌دهند تهران را می‌گیریم؛ امسال هم وعده دادند جشن کریسمس را در تهران می گیریم و مثل دلقک ها حرف می زند! این ها چهل سال تجربه مقابله با ملت ایران را دیده و ضربه شست از این ملت انقلابی چشیده اند و خودشان هم می‌دانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
خطیب جمعه ابرکوه افزود: تجربه چهل ساله و تقابل با دشمن به ما نشان داد که اولاً ما می توانیم روی پای خود بایستیم، ثانیا حفظ روحیه انقلابی ما که رمز پیشرفت کشور است؛ ثالثا اعتماد به جوانان بعنوان میراث داران انقلاب، حضور مستمر آنان و ملت در همه صحنه ها، پیروی از فرامین رهبری، صبر و مقاومت و بی اعتمادی به دشمن می باشد.

وی با تاکید بر اینکه وعده های آمریکا در همه جای دنیا توخالی است افزود: آمریکا کره شمالی را در قبال هزار وعده فریب داد تا دست از فعالیت هسته‌ای بردارد اما به یک وعده اش هم عمل نکرد و حالا رهبر کره شمالی از این فریب خود به شدت پشیمان شده است.
حسینی پرتاب دو موشک ماهواره ای در جشن چهل سالگی انقلاب را یکی از رخدادهای مهم برشمرد و گفت: این اقدام از هم اکنون موجب عصبانیت آمریکا شده و مدعی شده‌اند که این اقدام ایران نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد می باشد.
پرتاب موشک های ماهواره ای نمایش اقتدار ایران در جهان است/ آمریکا و اروپایی ها کلکسیونی از شکست در برابر مقاومت ایران هستند.
امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: غربی ها حق دارند از این دستاورد انقلاب اسلامی عصبانی باشند چون این اقدام پیامی روشن برای دوستان و دشمنان در نمایش اقتدار ایران اسلامی دارد و دوستان جهانی انقلاب را، در حفظ روحیه مقاومت استوارتر و دشمنان را مایوس و سرخورده تر کرده است؛ خصوصا ترامپ و پمپئو که به دست و پا افتاده با سفر به کشورهای عربی برای ملت ایران خط و نشان می‌کشند که شکست هایشان را جبران کنند.

وی تصریح کرد: ملت انقلابی ما به تبعیت از رهبر مقتدر خود در ۴۰ سالگی انقلاب، آمریکا و متحدین اروپایی اش را به کُلِکسیُونی از شکست های زنجیره ای تبدیل کرده و امروز تیم توطئه در اتاق فکر کاخ سفید نه فقط نتوانسته افکار عمومی آمریکایی ها را به سمت خود متقاعد سازد؛ بلکه در ساختار حکومت هم با مجلس، کنگره و سیاستمداران خود دچار چالش، اختلاف و تعطیلی دولت شده است.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات