خبرهای داغ:
امام جمعه گنبدکاووس:

پیام سخنان رهبر انقلاب این است که فریب تحلیل های دروغین لیبرال دمکراسی را نخوریم

امام جمعه گنبدکاووس گفت: لیبرال دمکراسی یک الگوی تحلیلی دروغین است و پیام سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم این است که مردم و دولتمردان فریب تحلیل های دروغین لیبرال دمکراسی را نخورند.
کد خبر: ۹۰۹۹۲۵۱
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان به نقل اقابوس نامه ، حجت الاسلام محمود ترابی با عنوان این مطلب که رهبر معظم انقلاب اسلامی  در دیداربا مردم قم در 19 دیماه ، قیام این روز را حاصل برخورد دو دستگاه محاسباتی،دو نظام معرفتی و دو الگوی تحلیلی دانستند، گفت: این یکی از مهمترین بخش های سخنان ایشان  بود که یک لیبرال دمکراسی دروغین پای دل غربی است و امروز ادبیات این دیدگاه در مطبوعات و رسانه ها وجود دارد و انسانهای غربزده ای نیز هستند که از این ادبیات استفاده می کنند و تحت تاثیرند.

خطیب جمعه گنبدکاووس اذعان کرد: هرجایی انقلاب نفوذ کرده است تحلیل انقلاب کارآمد بوده و نتیجه داده است و هرجایی که این آدم ها به این گفتمان دل بسته اند لطمه خورده ایم و مشکل داشته ایم.

امام جمعه گنبد با اشاره به اینکه این اندیشه مصداق های تاریخی زیادی در شکست محاسبات خود دارد و در مقابل پیش بینی و محاسبات گفتمان معرفتی انقلاب موفق عمل کرده است گفت: به عنوان مصداق می توان به پیش بینی فروپاشی شوری از سوی امام خمینی(ره) اشاره کرد که پیش بینی درستی بود.

وی ادامه داد: در همان روزی که آمریکا ایران را به تحریم های سخت و بی سابقه تهدید می کند روزشمار بدهی های خارجی آمریکا مبلغ 22 هزار میلیارد دلار را نشان می دهد که این نشان از افول این کشور است و مشکل در دستگاه محاسباتی لیبرال دمکراسی است.

امام جمعه گنبدکاووس فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم را جلودارانه و فوق العاده خواند که آنها که اهلش هستند باید به عنوان یک مشتری دنبالش بروند و ببینند امروز جلودار چه مطلبی را تاکید می کند.
مردم گلایه مندی ها را به تقوت انقلاب ربط می دهند.

حجت الاسلام ترابی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر رئیس جمهور به گنبدکاووس در روز دوشنبه 24 دی ماه اظهار کرد: استقبال استانی و مردمی در شهرستان گنبد است دوشنبه ساعت 9 منتظر مردم هستیم چرا که مردم ما این را درک می کنند که استقبال از مسئولشان استقبال از نظام اسلامی است و در موقعیتی که دشمن می خواهد تابستان داغ و از این قبیل رویدادها رقم بزند ما بتوانیم یک استقبال پرشور انجام دهیم در صحنه های مختلف از آن استفاده می کنیم.

ترابی همچنین اضافه کرد: با حفط گلایه مندی هایی که مردم در زندگی و معیشت خود دارند و با حفظ اختلاف سلیقه هایی که در اداره و سیاست دارند مردم اینها را به تقویت انقلاب ربط نمی دهند و در مراسم استقبال شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه سخنانش به سفر وزیر امور خارجه کشورمان به همراه چندین نفر از سرمایه گذاران به هند اشاره کرد و افزود: یک تعامل خوبی با این رویکرد که "دیگر منتظر اروپا نمی مانیم" شروع شده است و تعامل گسترده ای را با شرق آغاز می کنیم که به حمدالله این تحقق همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب مبنی بر اولویت همسایه ها در تعاملات اقتصادی بیان کردند.و می تواند مقدمه ای برای ایجاد باشگاه تحریم شونده ها شود.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین به سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) نیز اشاره کرد و گفت: یکی از شعارهای زیبای بانوان در زمان انقلاب و بسیجیان این بود که ما همه دختران زینب هستیم .

وی اضافه کرد: فرزندان معنوی زینب کبری، پیشگامان زن مسلمان و زن انقلابی در دنیای امروزند که یک الگوی تمام نشدنی از صبرو استقامت و ایثار و بزرگی که زبانی چون زبان پدر در کام و عطر و بویی چون ابا عبدالله الحسین(ع) را دارد و شهدایی  از دامان  اوبه اسلام هدیه شده اند، دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها