امام‌جمعه فردیس با تأکید بر لزوم تشدید نظارت بر فضای مجازی، گفت: عدم کنترل بر این فضا موجب شده است که آسیب‌هایی به جامعه وارد شود.
کد خبر: ۹۰۹۹۲۵۰
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان فردیس، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با جمعی از مردم قم‌، اظهار کرد: یکی از نکاتی که رهبری در این دیدار فرمودند این بود که برخی تصور می‌کنند آمریکایی‌ها به هر حرفی که می‌زنند عمل می‌کنند، یادمان نرود از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان می‌گفتند عمر جمهوری اسلامی ایران تا شش ماه دیگر بیشتر نیست و حالا در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب هستیم.

فضای مجازی نیازمند نظارت بیشتری است

وی در ادامه خط‌ونشان‌های دشمنان را کذب اعلام کرد و افزود: طی سال‌های گذشته آن‌ها به دنبال ساقط کردن انقلاب و تخریب چهره ایران بودند و در برخی مواقع مستقیماً نسبت به این هدف اقدام می‌کردند و برخی مواقع نیز می‌گفتند که می‌خواهیم راه و روش جمهوری اسلامی را عوض کنیم اما در حال حاضر به شفاف‌ترین حالت ممکن اعلام کرده‌اند که ایران را سرنگون خواهیم کرد.

امام‌جمعه فردیس با اشاره به اینکه دشمنان برای ضربه زدن به کشور جمهوری اسلامی چند پارامتر را در پیش‌گرفته‌اند، تصریح کرد: یکی از اقدامات آن‌ها افزایش تحریم‌ها و ناامیدی مردم و در انتها ایجاد شورش و جنگ داخلی در کشور است.

حجت‌الاسلام ایمانی اضافه کرد: فعال کردن گروهک‌های تروریستی و منافقین نیز دیگر راهکار آن‌ها برای ناامن نشان دادن کشور است.

وی بابیان اینکه آمریکا با خارج کردن نیروهای نظامی خود از سوریه و ورود آن‌ها به عراق در راستای ایجاد یک مربع امنیتی علیه ایران اقدام می‌کند، خاطرنشان کرد: ترکیه دیگر ضلع امنیتی علیه ایران است.

به گفته امام‌جمعه فردیس بصیرت رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتیبانی نیروهای مردمی و این ملت آگاه تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

حجت‌الاسلام ایمانی با اشاره به اینکه دشمنان برای برهم زدن امنیت کشور از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، عنوان کرد: آن‌ها هشت کشور عربی را به خط کردند و یک ناتوی عربی تشکیل دادند تا علیه ایران اقدام کنند.

وی در بخش دیگری با تأکید بر لزوم توجه دولت به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم، افزود: رهبر معظم انقلاب در این رابطه در دیدار با مردم قم تأکید کردند.

امام‌جمعه فردیس همچنین با تأکید بر لزوم تشدید نظارت بر فضای مجازی، بیان کرد: عدم کنترل بر این فضا موجب شده است که آسیب‌هایی به جامعه وارد شود و این نشان می‌دهد که دستگاه‌های مربوطه باید اقدامات لازم را انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها