خبرهای داغ:
امام جمعه صالح آباد گفت: اعتماد به جوانان عاملی مهم و حتی عامل اصلی پیروزی انقلاب ما بود که حتی در مراحل بعد از انقلاب تا به امروز نیز موثر بوده است.
کد خبر: ۹۰۹۹۲۳۸
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

اعتماد به جوانان عامل مهم و اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام افتخاری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر صالح آباد با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: اعتماد به جوانان عاملی مهم و حتی عامل اصلی پیروزی انقلاب ما بود که حتی در مراحل بعد از انقلاب تا به امروز نیز موثر بوده است.

وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با مردم انقلابی استان قم به بیان نکات و فرمایشات رهبر با مردم پرداخت و گفت: مقامات آمریکایی آرزوی پایان یافتن عمر جمهوری اسلامی را به گور خواهند برد، برخی سران آمریکایی وانمود می‌کنند دیوانه‌اند که من قبول ندارم هرچند که بسیار احمق هستند.

امام جمعه صالح آباد با بیان اینکه ایشان خطاب به مسئولین نیز فرمودند به معیشت مردم توجه بیشتری کنید، افزود: ایشان همچنین در بحث جوانان روحیه انقلابی را عامل پویایی و نشاط دانست؛ هر کجا جوانان و یا مسئولین روحیه انقلابی را رمز پیشرفت کردند به موفقیت رسیدیم و هر کجا این روحیه نبود موفق نشدیم.

وی از نکات بارز در جمهوری اسلامی را اعتماد به جوانان برشمرد و عنوان کرد: به ما ثابت شده هر کجا به جوانان اعتماد کردیم نتیجه پیروزی با ما بود.

افتخاری ابراز داشت: جنگ هشت ساله در برابر ابر قدرت‌ها، هوافضا، بحث موشکی، علوم هسته‌ای، پرتاب ماهواره و... از جمله این موارد است.

وی عنوان کرد: از مسئولین گرامی خواهشمندیم جوانان با انگیزه و متعهد را دریابید و در پیشروی امور از ایشان بهره بگیرید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات