مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان :

تقویت فرهنگ کتابخوانی در بین سربازان امری ضروری است/مسابقه کتابخوانی ویژه سربازان برگزار شد

پاسدار محمدحسینخانی گفت:مسابقه سراسری کتابخوانی جوان سرباز ویژه جشنواره حضرت علی اکبر(علیه السلام) جوان در نمازخانه ناحیه کمیجان با حضور نیروهای وظیفه ناحیه و حوزه های مقاومت برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۲۳۷
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛پاسدار محمدحسینخانی مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کمیجان از برگزاری مسابقات کتابخوانی سربازان ناحیه کمیجان  خبرداد وگفت:یکی از برنامه های فرهنگی تبلیغی و هنری جشنواره یاده شده، مسابقه کتابخوانی با موضوع کتاب "جوان سرباز " می باشد.

وی افزود:اسلام که دینی عالم‌گیر می‌باشد به کتاب و کتابت عجین شده است، و معجزه‌ی آن کتاب (قرآن کریم) بوده به اندازه لازم در تشویق و ترغیب به امر کتابخوانی و گسترش و توسعه کتابخانه سفارش نموده است.

پاسدار محمدحسینخانی اظهار کرد: با نهادینه کردن عادت به مطالعه در همه تفکرات و اندیشه‌ها و دل‌ها اقدام تا با همگانی کردن شور، شوق و عشق به کتاب/کتابخوانی که آن در جامعه استمرار داشته باشد.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی هر چه بیشتر برادران وظیفه با ارزش ها و جایگاه خدمت مقدس سربازی با توجه به کلام بزرگان دین و بهره گیری از احادیث و روایات ائمه طاهرین علیهم السلام وهمچنین نهادینه کردن فرمایشات امام راحل ومقام معظم رهبری(مدظله العالی)، فرهنگ کتابخوانی ،توجه هرچه بیشتر به آثار وفواید کتاب و برای جوانان دانست.

وی خاطر نشان کرد:این مسابقه مرحله ی ناحیه است و برگزیدگان این مسابقه به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار