خبرهای داغ:
مراسم تعزیه خوانی ایام فاطمیه به همت گروه باب الحوائج و دفتر تعزیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۹۹۱۷۱
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اجرای تعزیه خوانی در مساجد شاهرود به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه اظهار کرد: گروه تعزیه خوانی باب الحوائج شاهرود با حضور استاد سیدحسن گلختمی قمصری از شهر مقدس قم در روز‌های ۲۹ و ۳۰ دی ماه در مهدیه مرکزی و حسینیه شاهکویی‌های شاهرود برنامه تعزیه خوانی اجرا می‌کنند.
وی افزود: روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ دی ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در مهدیه مرکزی واقع در کوچه هفتم خیابان تهران برگزار خواهد شد.
عباس اعتماد خاطر نشان کرد: روز یکشنبه ۳۰ دی ساعت ۱۴ نیز این گروه در حسینیه باب الحوائج شاهکویی‌ها واقع در ۲۸ متری امام (ره) به اجرای برنامه خواهند پرداخت و این برنامه با همکاری پایگاه بسیج شهدای شاهکوه اجرا می‌شود.
وی با دعوت از عموم مردم برای حضور در این مراسم‌ها گفت: تعظیم شعائر دینی و ترویج فرهنگ غنی اسلام با هنر که اثرگذاری زیادی دارد باید مورد توجه قرار گرفته و مراسم تعزیه خوانی که از سنت‌های قدیمی ایرانی است در راستای ترویج فرهنگ ناب محمدی (ص) اهمیت دارد و حضور مردم عزیز در ترویج این فرهنگ بسیار مهم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها