خبرهای داغ:
سپاه نینوا گلستان بمناسبت سالروز شهادت خبرنگار شهید جاویدالاثر غلامرضا رهبر و روز بسیج رسانه بیانیه ای را منتشر کرد.
کد خبر: ۹۰۹۹۱۶۱
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

بسمه تعالی
الذین یبلغون رسالات الله و یخشونه ولا یخشون احدا الا الله و کفی بالله حسیبا (احزاب/39)

21 دیماه سالروز شهادت خبرنگار شهید جاوید الاثر غلامرضا رهبر یادآور نقش انقلابی، راهبردی و معنادار رسانه ها و اهالی آن در پیشبرد و معرفی شایسته انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان است و این همان رسالت یک رسانه انقلابی است که از روحیه بسیجی نشأت گرفته است و به زیبایی این روز عزیز به نام روز بسیج رسانه نامگذاری گردیده است.

بنا بر بیانات ارزشمند و تدابیر حکیمانه ی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، امروز رسانه های دنیا به طور کامل در انحصار صاحبان زر و زور و کسانی هست که خواستار حاکمیت فضیلت اخلاقی، دین، معنویت و صلح در جهان نیستند زیرا مصلحت نظام استکباری اقتضا می کند که برای فریب دنیا رسانه های تحت سلطه ی آنها اسلام را مساوی تروریسم و امریکا را مظهر حقوق بشر و دموکراسی نشان دهند و این دروغ بزرگ با استفاده از ابزار تاثیر گذار رسانه به تمام مردم دنیا القا می شود.

اینجاست که نقش بی بدیل، حساس و حیاتی رسانه های انقلابی به عنوان بازوان توانمند انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران نمایانگر می شود T رسانه هایی که باید دانشگاهی باشند تا در آن عالیترین و زیباترین مفاهیم انقلاب اسلامی به شکل هنرمندانه ارائه شود و جاذبه داشته باشد.

در گفتمان نورانی ولایت فقیه نشانه های یک رسانه انقلابی حاکمیت دین، اخلاق و فضیلت مداری است و اگر چنین شود رسانه ها می توانند زمینه ی گفتگوی آزاد و دو جانبه و همچنین چند جانبه میان ملت ها و وسیله ای برای تبادل مفاهیم فرهنگی و اخلاقی و ارزش های والای انسانی میان آنان باشند.

افزایش آگاهی، بصیرت افزایی ، بالاتر بردن قدرت تحلیل، شناخت استکبار ورعایت عدالت و انصاف در نوشتن و بیان مطالب از مهمترین موضوعاتی است که جامعه ی رسانه ای در این زمان بدان نیازمند است.

سپاه نینوا استان گلستان ضمن درود به ارواح مطهر شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) وبویژه روح بلند شهید جاوید الاثر غلامرضا رهبر که با بصیرت و شجاعت در راه اطلاع رسانی انقلابی در عملیات غرور آفرین کربلای 5 در سال 1365 به شهادت رسید، این روز را به تمامی اصحاب خدوم و بابصیرت رسانه های بسیجی انقلاب اسلامی تبریک عرض می نماید.
سپاه نینوا استان گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها