خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بقیه الله شیراز، مهمترین دستاورد یادواره‌های شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.
کد خبر: ۹۰۹۹۱۵۱
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوم پاسدار محمد جعفر دوستدار شامگاه پنج شنبه در یادواره دو شهید مفقود الاثر روستای کرونی بخش مرکزی شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، مهمترین دستاورد یادواره های شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: یادآوری مجدد دوران دفاع مقدس صفا و صمیمیت را در میان اقشار محتلف جامه به ویژه جوانان تبیین می کند.

وی با بیان اینکه درس شهدا را درس توکل، توسل و تکیه به توان داخلی است، گفت: اگر امروز در جنگ فرهنگی و اقتصادی تمام عیار دشمنان قرار گرفته ایم راه موفقیت راه بازگشت به تفکرات دوران دفاع مقدس است.

وی اظهار داشت: یادواره شهدا جلسه‌ی یادآوری و تذکر است که یادمان نرود دوران دفاع مقدس با دست خالی چگونه در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم.

دوستدار با بیان اینکه دوران دفاع مقدس دوران طلایی است، تصریح کرد: باید از این دوران مانند گنج مواظبت کرد چراکه از اهمیت بالایی برخوردار است و دشمنان نیز در صدد از بین بردن این فرهنگ از میان جوانان هستند.

دوستدار به موارد ترویج فرهنگ شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: یادواره های شهدا، آبروی محله و اردوهای راهیان نور از جمله سه مورد ترویج فرهنگ شهدا به شمار می رود.

وی بیان کرد: روزی که امام خمینی(ره) پرچم هیهات منه الذله را به دست گرفتند و فرمودند نه ظلم می کنیم و نه زیر بار ظلم می رویم مردم نیز زیر این پرچم جمع شده و به پیروزی رسیده اند.

فرمانده سپاه بقیته الله شیراز با بیان اینکه در کشور ما 40 هزار مستشار آمریکایی وجود داشت که حقوق آنان بیشتر از همه کشور بود، تصریح کرد: دشمنان به این دلیل که اگر کشور ایران به تنهایی برخیزد قطعا نخواهد گذاشت که دیگر آنان در این کشور فعالیت های خود را انجام دهند بنابراین در صدد از بین بردن این نظام مقدس اسلامی برخواستند.

وی با خاطرنشان کردن اینکه  17 هزار شهید ترور داریم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی شیعیان بسیاری را در جای جای جهان تربیت کرده است که این در جای خود دستاوردی مهم از انقلاب اسلامی است.

دوستدار تاکید کرد: دشمنان توطئه های بسیاری از جمله جنگ تحمیلی را برای از بین بردن نظام انجام داده اند که بحمد الله هیچ کدام از آنان به ثمر ننشته است بعد از این نیز به ثمر نخواهد شنست.

وی تکیه به توان داخلی را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: باید سهم خود را از حمایت تولیدات داخلی با خرید آن انجام دهیم چراکه ادای دینی به شهدا است، این امر همان جنگ اقتصادی است که مقام  معظم رهبری نیز به آن اشاره کرده اند.

فرمانده سپاه بقیته الله شیراز تاکید کرد: ما می توانیم تک تک مشکلات داخلی را با رهنمون های مقام معظم رهبری برطرف کنیم، انشالله راه شهدا را ادامه خواهیم داد و پرچم را به دست صاحب اصلی خود خواهیم رساند.

دوستدار با اشاره به اینکه شهدای از عذت و آبروی عظیمی برخوردار هستند، در ممکت اسلامی احترام خاصی برای شهدا فائل هستند.

وی افزود: امروز مقام معظم رهبری می فرمایند جهاد فرهنگی باید دشمن را با بیدار بودن خودمان شکست دهیم، باید مراقب نفس خود باشیم چراکه شهدا برای رسیدن به این جایگاه از نفس خود گذشتند.

فرمانده سپاه بقیته الله شیراز اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی باید بدانند که مردم ما نخواهند گذاشت دشمنان ما دست دازی به این انقلاب داشته باشند.

به گزارش موج، در پایان این یادواره جوایزی به خانواده شهیدان سیاوش کرونی، حسین جنت، لطف علی مرادی و علی اکبر معینی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها