فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به وضعیت نامطلوب معیشتی مردم گفت: به دلیل مشکلات معیشتی مردم، سپاه اقدام به رفع محرومیت‌زدایی کرده که در این راستا با صحنه‌هایی از مشکلات مردم مواجه شده که بسیار دردناک و زجرآور است.
کد خبر: ۹۰۹۹۱۳۶
|
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در نشست مجمع استادیاران شجره طیبه صالحین در سالن شهدای صالحین سپاه قدس گیلان با اشاره به سالروز عملیات کربلای پنج اظهار کرد: فرماندهان سپاه دبیری شبکه بزرگ صالحین را بر عهده داشته به‌صورت جدی آن را پیگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به دغدغه رهبری معظم نظام افزود: ما خواستار استمرار انقلاب اسلامی هستیم لذا وظیفه ذاتی سپاه و بسیج حمایت از موجودیت و استمرار انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر جلوه خوب انقلاب اسلامی در حوزه خارجی تصریح کرد: اگرچه انقلاب اسلامی در ظاهر قدرت را به دست ندارد اما چنان در دنیا اثرگذار است که هیچ تحولی بدون تأثیر انقلاب اسلامی محقق نمی‌شود.

عبدالله پور با اشاره به استیصال قدرت‌های جهانی گفت: این‌که رئیس‌جمهور یک کشوری به نام آمریکا شبانه به عراق آمده و شبانه بازمی‌گردد جای تأمل است، درحالی‌که در حوزه تحولات داخل عراق، فلسطین، پاکستان، افغانستان، یمن و بحرین قدرت انقلاب به‌وضوح دیده می‌شود.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در درون کشور بیان کرد: متأسفانه کشور در داخل به‌اندازه موفقیت در حوزه بیرون از کشور موفق نبوده لذا دلیل موفقیت انقلاب در بعد خارجی را می‌توان تأثیرگذاری یاران رهبری در بُعد خارجی دانست.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مشکلات معیشتی مردم بسیار جدی است گفت: متأسفانه هنر جریانات حزبی، تفرقه است و نتوانسته‌اند مشکلی را حل کنند بنابراین در این وانفسا و شلوغی‌ها دل رهبری به بسیج خوش است.

عبدالله پور با اذعان بر نقشه شوم دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: با حضور با بصیرت و دغدغه کند مردم غیور انقلابی، نقشه دشمنان بی‌نتیجه ماند و اگر بیش از 10 میلیون جوان انقلابی پای‌کار داشته باشیم انقلاب از خطرها مصون خواهد ماند.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از دغدغه‌های اصلی سپاه را بصیرت افزایی بسیج عنوان کرد و افزود: معتقدیم اگر ۲۰۰ هزار بسیجی داشته باشیم قطعاً کارها شدنی و مشکلات برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه موضوعات تربیتی را از اسلام می‌خواهیم و اسلام بدون روحانیت هم‌معنی ندارد تصریح کرد: مسائل استان ما بومی محلی و فرد و فرد است، یعنی کاری است شدنی ولی زمان‌بر، بنابراین در این بمباران وحشتناک، به دلیل اینکه خوب عمل نکردیم تلفات هم دادیم.

عبدالله پور با تأکید بر مسجد محوری بودن فعالیت‌ها بیان کرد: به قوه الهی نهادها باهم در استان گیلان در یک راستا عمل می‌کنند، دیگر بهانه‌ای نیست و باید همه در کنار هم باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به وضعیت نامطلوب معیشتی مردم گفت: به دلیل مشکلات معیشتی مردم، سپاه اقدام به رفع محرومیت‌زدایی کرده که در این راستا با صحنه‌هایی از مشکلات مردم مواجه شده که بسیار دردناک و زجرآور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات