مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه 15 خرداد :
خبرگزاری بسیج: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه 15 خرداد گفت: علیرغم همه دشمنی ها، ملت ایران خوب ایستادگی می کنند و همواره پیروز میدانند چرا که این ملت حول محور ولایت جمع شده اند.
کد خبر: ۹۰۹۹۱۲۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محفل روشنگری به همت پایگاه نور حوزه بسیج حضرت معصومه(س) قرچک با سخنرانی حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه قرچک برگزار شد.

حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه قرچک در این نشست که در مسجد صاحب الزمان(عج) محمد آباد برگزار شد با بیان اینکه این ایام یادآور روزهایی است که خداوند عنایت ویژه بر ما داشت، خاطرنشان کرد: ملت ما در سال88 به کسانی که فکر براندازی حاکمیت دینی و مکتب اهل بیت را داشتند مشت محکمی زده و با حضور به موقع خود به دفاع از اسلام و ولایت پرداختد.

وی لحظه شناسی و دشمن شناسی را مهمترین ویژگی های مردم انقلابی ایران دانست و ادامه داد: این ایمان مردم ولایی بود که انقلاب اسلامی را یاری کرد، چرا که آن زمان مردم اصل دین و نظام را در خطر دیدند و حضور آگاهانه آنان به دفاع از دین منجر شد.

این مقام مسؤول یادآور شد: لازمه درک صحیح آن حماسه عظیم، مطالعه و درک صحیح و کامل زوایای پنهان فتنه 88 بود که فتنه گران نظام اسلامی را به لبه پرتگاه بردند اما حضور در صحنه مردم نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به فسادها و محرومیت های زمان ستمشاهی تصریح کرد: چرا امروز عده ایی چشم خود را  بر روی دستاوردهای عظیم، ارزشمند و غیر قابل انکار انقلاب اسلامی بسته اند و سعی در  تطهیر دوران سراسر فساد طاغوت دارند؟

کارشناس سیاسی افزود: دشمنان و منافقان ما و در رأس آنها آمریکا در این عمر چهل ساله انقلاب اسلامی از هر فتنه ای برای زمین زدن این انقلاب استفاده کردند اما علیرغم این همه دشمنی ها، ملت ایران خوب ایستادگی کردند و همواره پیروز این میدان بودند چرا که این ملت حول محور ولایت جمع شده اند.

وی از همدلی به عنوان یکی از عوامل پیشرفت جامعه اسلامی نام برد و افزود: حتی در کوچکترین کارها نباید از دشمن غافل شد چرا که امروز فتنه های زیادی در حال برنامه ریزی است، باید با همدلی و وحدت و حضور در صحنه آمادگی کامل را دربرابر همه توطئه های دشمن داشته باشیم.

حجت الاسلام عبدالله پور با بیان این که تمام عرصه های امروز جامعه نشان از عشق مردم به این خاک و ولایت دارد، حماسه 9 دی را نشانه بارز دشمن شناسی و بصیرت ملت فهیم ایران دانست و گفت: باید قدر این مردم بصیر را دانست و مسؤولین هم در جریان برطرف کردن خواسته های آنان تلاش کنند.

 مسؤول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج قرچک در پایان اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی مهم نیست، اگر ایران اسلامی در دنیا حرفی برای زدن ندارد و ناکارآمد است، پس دلیل این همه هجمه علیه ملت و انقلاب اسلامی چیست؟/#

 

 

ارسال نظرات