خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه پاسداران

فساد ها ربطی به انقلاب ندارد/جنگ رسانه ای برای القای نا کارآمدیست

سردار نقدی گفت:فسادهای امروز ربطی به انقلاب ندارد و تربیت های نادرست حاصل ماهواره ها وفضای مجازی بوده که با بمباران تبلیغاتی دشمن بر روی فکر و اندیشه جوانان کار می کنند.
کد خبر: ۹۰۹۹۱۲۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران در همایش تبیین و گفتمان سازی چهل سالگی انقلاب که در سالن سازمان تبلیغات برگزار شد گفت: فسادهای امروز ربطی به انقلاب ندارد و تربیت های نادرست حاصل ماهواره ها وفضای مجازی بوده که با بمباران تبلیغاتی دشمن بر روی فکر و اندیشه جوانان کار می کنند.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ۴۰سالگی انقلاب گفت: خیلی ها می گفتند ولایت فقیه دیکتاتوری است و امام سخنانش تئوری بود و جایی اثبات نشده بود اما بعد از ۴۰سال قدرت اثبات داریم. در سال ۸۸ و مجلس ششم می خواستند رای را باطل کنند و رهبری جلوی آنها ایستاد و از مردم سالاری دفاع کرد. 

وی در ادامه اظهار داشت: اشتباه کردیم وفکر کردیم که با مذاکره و برجام می توانیم با تغییر سیاست خارجه اقتصاد شکوفا شود و این دروغ است و رسانه ها با بزک کردن این اشتباه  در آن دمیدند و قشرعظیمی از مردم باور کردند.

معاون فرهنگی سپاه پاسدران تصریح کرد: فساد و تورم بیکاری چه ربطی به انقلاب دارد؟ مفسدین مرتبط با غیر انقلابی ها هستند، مگر در دوران امام علی(ع) استاندارش خطا کرد و اختلاس اتفاق افتاد وی شرمنده شد، امام، در برابر مفسدین ایستاد و غباری بر روی پرونده رهبری و امام نیست که رهبر انقلاب بیش از ۸سال رییس جمهور بوده و ۳۰سال رهبر بوده و پر مگسی به دارایی اش اضافه نشده است.

سردار نقدی با اشاره به مواضع امام و رهبری در خصوص فساد گفت: مجموع بیانات و بیانیه هایی که در خصوص فساد و مقابله با آن توسط امام و رهبری صادر و بیان شده است چند جلد کتاب می باشد.

وی تصریح کرد: انقلاب در ۴۰ سالگی مثل خورشید می درخشد و مرجع هیچ فسادی نبوده است. می خواهند القای ناکار آمدی کنند و ارتش دشمن از کار افتاده  است. با رسانه می خواهند ایجاد یاس و نا امیدی کنند. انقلاب در تمام شاخه ها دشمن را شکست داده است . دشمن خلع سلاح شده می خواهد با رسانه ته دل مردم را خالی کنند و با جنگ رسانه ای باورها را تغییر دهند.

 معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: موسسه ای که شاخص گذاری برای شاد بودن مردم دنیا گذاشتند بر اساس کازینوها، کاباره ها و میزان آزادی های نامشروع زیاد باشد شادتر می شوند. با تکنیک های رسانه ای حواشی درست می کنند، رسانه های ما خجالتی هستند و از تکرار موضوع استقبال نمی کنند لذا موضوعات دست چندم در رسانه های داخل و خارج تیتر یک می شود تا در اذهان عموم مردم جا بیفتد.

وی در ادامه افزود: مواردی از سخنگوی قوه قضاییه پرسیده می شود که هیچ ارتباطی با مسایل کلان و ملی ندارد. سناریوهایی دارند که از دستگیری،صدور حکم و تشکیل دادگاه لحظه به لحظه اذهان عمومی را هدف قرار می دهند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران عنوان کرد:وقتی انتظار فرج داریم باید اسلام را دریابیم. فساد های جنسی و سایرین ربطی به انقلاب ندارد و تربیت یافته شما، ماهواره ها، فضای مجازیست، تربیت یافته های انقلاب مشخص و شناخته شده هستند.

سردارنقدی اظهار داشت: در قضیه پلاسکو ۲۵شبانه روز جنگ روانی علیه کشور راه انداختند، به قدری علیه کشور شایعات درست کردند که ما را به انفعال کشاندند.

اما در انگلستان برج گرند فل در آتش سوخت ۷۳ نفر سوخته شدند که همه از مردم بودند. آنها در قضیه پلاسکو کشور را به مدیریت ناکارآمد و غیر علمی متهم کردند اما کشته شده های  گرندفل را نماد کارآمدی و علمی معرف کردند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: در قضیه آتش سوزی در کالیفرنیا و آمریکا بیش از ۲۰شبانه روز در آتش سوخت ودر نهایت با سانسور خبر مواجه شدند. در آنجا هزاران نفر در آتش سوختند به عنوان نماد کارآمدی معرفی شد اما در ایران شد ناکارآمد و مدیریت غیر علمی جا انداختند.

وی تصریح کرد: دادگاه ایران پسر پرنفوذترین شخصیت ایران را به زندان انداخت چه کردید؟ حمایت کردید،ماتم گرفتید، قهرمان سازی کردید، کدامیک گفتید احسنت به قوه قضاییه !

آقای درمنی ۱۰میلیارد رشوه پیشنهاد می دهد که فرار کند.پس فساد همه جا را نگرفته است! این قدر در جنگ روانی با قدرت عمل می کنند، ما هم که در وسط معرکه هستیم تحت تاثیر قرار داریم.

سردار نقدی  در ادامه اظهار داشت: در متن آزادی قرار داریم و تمام نظام را به چالش می کشند، بعد می گویند آزادی نداریم.مجری تلویزیون که تحصیل کرده دانشگاه امام صادق است می گویند؛ قبل از انقلاب ما در رفاه بیشتری قرار داریم. نمی دانم این سند را از کجا آورده است. در دوران طاغوت دور تا دور تهران پایتخت حلبی آباد بود، در مرکز شهر هم مردم آب و برق نداشتند،آمار فائو می گویند؛ در ایران سا ۵۷ معادل ۱۷۰۰کالری غذا مصرف می کردند اما امروز برابر گزارش فائو ۳۱۰۰کالری غذا مصرف می کنند. مراقب باشیم، القائات است تا واقعیت ها را درست نبینیم. انقلاب به چند هزارسال اختناق پایان داد.

 معاون فرهنگی سپاه پاسداران افزود: حکومت شاهنشاهی با کودتا و اختناق بر سرکارمی آمد، دیگران هم مجبور بودند از وی اطاعت کنند. رضا شاه بی سواد بود ، خواندن و نوشتن بلد نبود اثر انگشت می زد،کشوری که با دارا بودن تمام نخبگان،فیلسوف و عالم باید یک بی سواد بر جان و مال مردم مسلط شوند یا صلح و جنگ یک ملت در دست وی باشد. شاهان عادل مثل انوشیروان در یک انتقاد ساده بیش از ۸۰هزار ایرانی را قتل عام کرد، شاهان ظالم از جمجه های دشمنان برج می ساختند، دماغ و گوش دشمنانشان را می بریدند.

سردار نقدی  با اشاره به فساد خاندان پهلوی گفت: رضا شاه هنگام رفتن ۷میلیارد تومان با دلار ۱۴ ریالی پول داشت، ۴۴هزار ملک را به زور از دست مردم درآوردند، پول نفت به حساب شخصی رضا شاه می رفت.حالا عده ای نامرد با فساد خود همراه بمب باران رسانه ای القا می کنند که از دوره رضاشاه بدتر شده است. رسانه های مغرض به برخی انسان های پلید وجاهت می بخشند.

۱۰۰۲/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها