خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان با بیان اینکه مسجد محوری و مردمی بودن باید شاخصه مهم ویژه برنامه های دهه فجر باشد، گفت: اراده انقلابی مردم آگاه و بصیر ما در حماسه 22 بهمن همچون اقیانوسی مواج از جنس ایمان و بصیرت، فتنه ها و آرزوهای دشمن را در خود غرق خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۹۹۱۲۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در همایش " مساجد و چهل سالگی انقلاب " که با حضور ائمه جماعات و جمعی از خادمان و فعالان صدیق مساجد و حسینیه های شهرستان و حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان مدیر محترم حوزه های علمیه استان سمنان به میزبانی مسجد حضرت امیرالمؤمنین(ع) دامغان برگزار شد اظهار داشت: نرسیدن انقلاب اسلامی ما به چهل سالگی خود، آرزو و هدف همه ایادی شیطان و جبهه کفر است.

رئیس ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر شهرستان دامغان با اشاره به اینکه مساجد در ایام مبارزات ملت غیور ایران اسلامی با دژخیمان پهلوی و هم در دوران درخشان پس از پیروزی انقلاب و دفاع مقدس کانون آگاهی بخشی، تقویت روحیه انقلابی، اعتلا بخش ارزش‌های اسلامی و انسانی و مرکز ساماندهی و سازماندهی فکری و انسانی بوده، اضافه کرد: مسجد محوری و مردمی بودن باید شاخصه مهم ویژه برنامه های دهه فجر باشد.

امام جمعه دامغان خاطر نشان کرد: دشمن هیچ گاه دست از فتنه گری و عداوت برعلیه اسلام و ملت ایران بر نخواهد داشت، اما آنها هر چه داشته اند بر علیه ملت ما بکار گرفته اند و با برپایی جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی آرزوهای آنها برای به زانو در آوردن مردم و نظام اسلامی ما نقش بر آب خواهد شد.

وی افزود: ملت آگاه و مقاوم ایران بدون شک امسال در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن پر شور تر و پرشمارتر از سالهای گذشته حضور خواهند یافت تا به دشمنان اثبات کنند که با وجود همه فشارها و مشکلات هیچگاه بر سر اصول و اعتقادات و ارزش های خود حاضر به معامله و سر فرود آوردن در برابر استکبار جهانی نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان با بیان اینکه همه اقشار، نهادهای مردمی و تشکل‌ها باید با ارائه برنامه‌هایی روشنگرانه و هدفمند و تبیین اهداف و دستاوردهای فراوان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 40 سال اخیر نقش خود را در جشن بزرگ چهل سالگی انقلاب ایفا نمایند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان با بیان اینکه همه ما باید در عمل پایبندی خود به ارزش‌ها و آرمانهای انقلاب و خون پاک قریب به 300 هزار شهید انقلاب و دفاع مقدس را ثابت کنیم، خاطر نشان کرد: نیت‌ها و اراده انقلابی مردم آگاه و بصیر ما در بزرگداشت ایام  فجر انقلاب مانند رودخانه‌هایی هستند که به یکدیگر می‌پیوندند و در حماسه 22 بهمن همچون اقیانوسی مواج از جنس ایمان و بصیرت، فتنه ها را در خود ان شاالله غرق می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها