آیت الله دری نجف آبادی در جلسه شورای اداری استان مرکزی:

شورای شهر اراک دست از بازی های حزبی و جناحی بردارد/ انتخاب شهردار بعد از توصیه های بنده و استاندار یک بی ادبی تلقی می شود/ لزوم برنامه ریزی برای آینده نگری در مدیریت

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: همه باید دست از بازی‌های سیاسی برداریم و باید امانتدار نظام، مردم و خون شهدا باشیم و فردی کاردان، لایق، وظیفه‌شناس، متعهد، آشنا به قوانین، امین، آگاه به مسائل شرعی، آگاه به امورات شهری و خدمتگزار مردم و آبروی شورای شهر به عنوان شهردار انتخاب شود.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۹۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله دری نجف آبادی در جلسه شورای اداری استان مرکزی با اشاره به انتخاب فعلی شهردار اراک گفت: اعضای شورای اسلامی اراک در روز انتخاب شورا به ملاقات بنده آمدند اما رفتند و بدون توجه به توصیه‌های اینجانب کار خود را بر اساس برنامه‌های سیاسی انجام دادند،اگرچه توصیه هایی از جانب استاندار هم شده بود ولی بازهم بی توجهی صورت گرفت.

وی افزود: چرا وقت کشی کردید و حتی وقت بنده را گرفتید؟ مگر مردم و کشور مسخره شما هستند؟ بنده انتظار داشتم شورای شهر به ریش سفید بنده احترام بگذارند و ارزش قائل شوند،ریش سفید بنده از 40 سال خدمت در انقلاب است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: اگر قرار توصیه‌های ما را می خواهید نادیده بگیرید پس مزاحم بنده و امثال بنده نشوید، شما می‌خواستید از من موافقت بگیرید و برنامه‌های خود را انجام بدهید؟ مگر مردم و انقلاب شوخی هستند؟ انتخاب شما نوعی بی‌ادبی است و بی ادبی هم حدی دارد،ما دلسوز شما و کشور هستیم.

وی افزود: چه کسی باید پاسخگوی خون شهدا باشد؟ شما باید حرمت انقلاب و خون شهدا را حفظ کنید، بی‌حرمتی نکنید و بدانید که همگان آگاه و چشم و گوش مردم باز است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: همه باید دست از بازی‌های سیاسی برداریم و باید امانتدار نظام، مردم و خون شهدا باشیم و فردی کاردان، لایق، وظیفه‌شناس، متعهد، آشنا به قوانین، امین، آگاه به مسائل شرعی، آگاه به امورات شهری و خدمتگزار مردم و آبروی شورای شهر به عنوان شهردار انتخاب شود.

وی افزود: کارهای نیمه تمامی که گره‌گشای مشکلات ترافیکی و حمل و نقل شهر اراک است دنبال شود تا به نتیجه نهایی برسد،البته در زمان مسئولیت شهرداری مهندس تاجران اقدامات خوبی انجام شد که جا دارد از زحمات ایشان تقدیر کنیم و ایشان هم به دلیل اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان برکنار شدند.

امام جمعه اراک با اشاره به سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان سردار سازندگی خدمات بسیاری به کشور و جای جای ایران اسلامی داشته‌اند و در استان مرکزی نیز خدمات وی مشهود است که بسیاری از صنایع مادر و بزرگی که در استان مرکزی احداث شده است به دوران ریاست جمهوری و مسئولیت‌های متعدد آن مرحوم بر می‌گردد.

وی افزود: متأسفانه عده‌ای کوته‌فکر که فقط تا نوک بینی خود را می‌بینند و به دنبال اهداف دیگری هستند، به آینده فکر نمی‌کنند و در مقابل تصمیماتی که بنده در سطح استان از توسعه مدارس حوزوی و حوزه‌های علمیه گرفته تا دیگر فعالیت‌های توسعه‌ای آینده را نمی بینند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پایان با اشاره به آینده نگری حضرت امام و الگوی ایرانی اسلامی 50 سال آینده مد نظر امام خامنه ای خاطر نشان کرد: تنگ‌نظری، کوته‌نظری و کوته‌بینی یک دردی برای کشور است و برای اداره کشور یک سم مهلک محسوب می شود و اگر امام آینده‌نگر نبودند که نباید آن همه مجاهدت می‌کردند و همچنین مقام معظم رهبری که الگوی ایرانی اسلامی 50 سال آینده را برای انقلاب ترسیم نمی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار