امروز مراسم تجلیلی از منتخبان جشنواره ابوذر به همراه اختتامیه دومین جشنواره ابوذر در لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۸۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، امروز مراسم اختتامیه دومین جشنواره ابوذر در لرستان با حضور فرمانده سپاه استان لرستان و جمعی از مسئولان استانی و اصحاب رسانه  در تالار ابن سینای بیمارستان شهید رحیمی برگزار شد.
در این مراسم از 19 نفر از رسانه‌های برخط و 7 نفر از مطبوعات استان در قالب‌های عکس، خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، مستند، گزار ش خبری و نشریات مکتوب تجلیل شدند.
در قالب عکس نفر برتر سجاد درویشی از خبرگزاری فارس، کامین ملکی از خبرگزاری شبستان و نفر سوم علیرضا سلیمانی از خبرگزاری ایرنا بروجرد، در بخش خبر نفر برتر فاطمه حسینی از خبرگزاری مهر، مهنوش ملكي از خبرگزاری شبستان و نفر سوم نرگس سپه وند از نرگس سپه وند انتخاب شدند.
در بخش مصاحبه نیز نفر اول تا سوم به ترتیب مژگان شمس بیرانوند، پریسا قربانی نژاد و محمد عبدالله زاده از خبرگزاری فارس بود.
در بخش گزارش نیز فاطمه نیازی از خبرگزاری تسنیم، زهرا حسینی از خبرگزاری مهر و فاطمه بیرانوند از سفیر افلاک نفرات اول تا سوم و در بخش یادداشت علی دهقان نژاد از قدس آنلاین، شهرام شیرکووند از گسترش صمت وسعید سرشار از خبرگزاری فارس و در بخش مستند احمد احمد پور، بهنام فروتن و
مهران یاراحمدی تجلیل شدند.
بنابراین گزارش در بخش گزار ش خبری سمیه مرادی از صداوسیما منتخب‌شده و برگزیدگان نشریات مکتوب علی قدرت نجفی از اعتلای لرستان، زیبا میرزایی پور از جهان پویا، مهری پهلوانی از تحلیل سخن، فاطمه سعادت راد از همای سعادت، فاطمه کردعلیوند از دیار مفرغ، سیده مائده موسوی از خورشید جانان و لیلا محمودونداز کیهان تجلیل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات