خبرهای داغ:
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان همدان خبر داد

استان همدان پیشرو در استفاده از انرژی‌های نو

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه اهداف و فعالیت‌های شرکت با رویکرد اقتصاد مقاومتی تعریف شده است، گفت: در استفاده از انرژی‌های نو از استان‌های پیشرو در کشور هستیم.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۶۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

استان همدان پیشرو در استفاده از انرژی‌های نوبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شیرزاد جمشیدی در جلسه نظارت عالیه بر فرایندهای بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، تعداد مشترکین برق همدان را 735 هزار مشترک اعلام کرد و گفت: شبکه توزیع برق استان با 18 هزار و 472 کیلومتر و 16 هزار و 434 ترانسفورماتور برق استان همدان را تأمین می‌کند.

وی با بیان اینکه بیشترین مصرف برق استان در بخش خانگی و کشاورزی است، ادامه داد: سهمیه پیک بار استان طی سال جاری 703 مگاوات بود که با 25 مگاوات کاهش در 678 مگاوات کنترل شد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه اهداف و فعالیت‌های شرکت با رویکرد اقتصاد مقاومتی تعریف شده است، افزود: در استفاده از انرژی‌های نو از استان‌های پیشرو در کشور هستیم.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر استان در ارزیابی عملکرد و بهره‌برداری در سال 95 گفت: در سال‌های اخیر این معاونت کاملاً برنامه‌محور حرکت کرده تا جایی که نه تنها به نقدینگی بلکه به تحقق اهداف شرکت نیز کمک قابل توجهی کرده است.

جمشیدی از ارتقاء خط گرم از سال 95 در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار یک میلیارد تومان به پیمانکار داده شد که امیدواریم تا یک ماه آینده تکمیل شود.

وی با اشاره به خاموشی‌های تابستان امسال نیز گفت: امسال 52 هزار و 177 دقیقه معادل 20 هزار و 897 مگاوات ساعت خاموشی اعمال شد که با ارائه جدول زمانبندی برای مشترکین، رضایت نسبی حاصل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات