مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با ریاست سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و دادستان نظامی استان سمنان دیدار کرد
کد خبر: ۹۰۹۹۰۵۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان حجت الاسلام  سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) با رحیم یونسی زرینی ریاست سازمان قضائی نیرو‌های مسلح و اسماعیل پور دادستان نظامی استان سمنان و هیئت همراه دیدار کرد.
حجت الاسلام حسینی دیباجی در این دیدار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: هر جای کشور که لنگ بزند آن را به ستون سپاه می‌بندند.
وی با بیان اینکه سپاه در هر زمانی در طراز انقلاب بوده و هست و کشور به یک سپاه مقتدر، سالم و پاک نیاز دارد افزود: سپاه تا به امروز این فضار را حفظ نموده است و این مسئله خود عامل اطمینان مردم به سپاه می‌باشد.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در زمینه‌های تخلفات و آسیب‌های سازمانی فعالیت‌های پیشگیرانه خوبی داشته است افزود: سپاه استان سمنان با عنایت خداوند تا به امروز مسئله خاص و آسیب زننده‌ای در حیطه جرائم و مفاسد نداشته است.
ریاست سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان سمنان هم در این دیدار با بیان اینکه سپاه در بحث موارد بصیرت افزایی و مسائل اخلاقی بسیار خوب عمل می‌کند گفت: این مهم به دلیل جذب نیرو‌های بسیجی متدین است که همین بدنه سپاه را محکم و از خیلی مصادیق مجرمانه مصون می‌کند.
یونسی زرینی افزود: در این بین کلاس‌های تربیت و تعالی و دوره‌های اخلاقی سپاه نیز در رشد اخلاقی، فکری و دینی نیرو‌ها تاثیر بسزایی دارد.
دادستان نظامی استان سمنان نیز در این دیدار گفت: پیشگیری با آگاهی بخشی به نیرو‌ها از قوانین و دقت نظر در مواردی که جرم شناخته می‌شود باعث کاهش جرائم می‌شود.
اسماعیل پور با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از مصادیقی است که باید در امر پیشگیری بیشتر به آن توجه شود افزود: در باب قوانین و مقررات نیرو‌های مسلح نیز برای نیرو‌های مرتبط در ناجا، سپاه و بسیج آگاه سازی بیشتری صورت گیرد و با توجه به امر آموزش مستمر در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای نیرو‌ها این امر به آسانی قابل انجام است.
در پایان نیز قربانی کارشناس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان سمنان نیز تصریح کرد: امروزه آموزش و پیشگیری بیشترین اثرگذاری را در باب کاهش جرائم و تخلفات دارد و هر سالی که بیشتر به امر آموزش توجه شده است میزان جرائم کاهش قابل توجهی را داشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها