فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در همایش فرماندهان این سپاه که با عنوان «همایش حماسه بصیرت و حضور انقلابی» در حسینیه عاشقان ثارالله بندر بوشهر برگزار شد، گفت: بسیج زیربنای حرکت آگاهانه رزمندگان جبهه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۵۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: بسیج شتاب دهنده پویندگان و رزمندگان پرصلابت و همیشه در صحنه جبهه انقلاب اسلامی برای رسیدن به اوج قلّه ­های آزادگی، افتخار و حماسه است.

وی تفکّر بسیجی را شامل عمل به هنگام در راه تکلیف ­گرایی برای رسیدن به پیروزی ­های بلندتر انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: این تفکّر بر مدار روحیّه شهادت­ طلبی و ولایت­ مداری در کارنامه درخشان خود همچنان با افتخار و عزّت به پیروزی ­های خود ادامه می ­دهد و مبارزه و شهادت بسیجیان، الهام­ بخشی و شورانگیزی خاصی را در مقیاس جهانی بر سایر مجاهدان به منصه ظهور گذاشته است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: تفکّر بسیجی مایه صدور انقلاب اسلامی برای ملّت ­های آزاده و آزادی­ خواهی هم شده است و انقلاب اسلامی را کانون صدور تفکّر مبارزه با زور، ظلم و استکبار کرده است.

سردار رزمجو افزود: با این تفکّر و با این شبکه سازماندهی شده، بر توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران افزوده شده و در مقابل نیز آرایش قدرت ­های به اصطلاح جهانی بر هم خورده و آرایش منسجم افکار و ابزار این قدرت ­ها بر علیه جمهوری اسلامی، متزلزل شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات