خبرهای داغ:
کمیته تشکل‌های دانش آموزی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود به میزبانی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۳۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
برگزاری کمیته تشکل‌های دانش آموزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شاهرود+ عکسبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه تشکل‌های دانش آموزی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پر. رش شهرستان، مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه‌های ایمان و کوثر سپاه ناحیه، بسیج فرهنگیان، اتحادیه انجمن‌های دانش آموزی و شورای دانش آموزی به میزبانی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان این شهر برگزار شد.
در این نشست سیدمحمدرضا کریمی معاون پرورش آموزش و پرورش شهرستان با تاکید بر چهل سالگی انقلاب و اجرای برنامه‌ها تا پایان سال اظهار کرد: برگزاری برنامه هایی، چون ۴۰ یادواره شهدا، ۴۰ محفل انس با قرآن، ۴۰ کرسی آزاداندیشی و ۴۰ نمایشگاه انقلاب را می‌توان در مدارس با همکاری تشکل‌های دانش آمزی اجرا کرد.
وی با تاکید بر هماهنگی و هم افزایی بین تشکل‌ها و پرهیز از موازی کاری و تقسیم کار‌ها و برنامه ریزی اظهار کرد: باید تلاش کنیم دانش آموز انقلابی پرورش دهیم و این با هم افزایی تشکل‌های دانش آموزی محقق می‌شود.
در این نشست، ولی الله غلامی مسئول بسیج فرهنگیان با اشاره به تهدیدات نرم دشمن و برگزاری نشست‌های بصیرتی بر برگزاری یادواره شهدا و کلاس خدمت در دهه فجر تصریح کرد.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی شاهرود با ارائه پیشنهاداتی در جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن جشن‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: برگزاری جشنواره سالگرد پیروزی انقلاب در قالب سرود و داستان و تاثیر انقلاب و برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب و جشنواره رسانه‌های دانش آموزی با عنوان (رسانش) و دیدار با امام جمعه و برپایی مسابقات کتابخوانی و برپایی نمایشگاه کتاب از برنامه‌هایی است که می‌توان در چله انقلاب در مدارس اجرا کرد.
فرشته حسنی فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه کوثر با اشاره به برنامه‌های پیشنهاد در این خصوص گفت: دیدار با خانواده شهدا، مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب، جشن کرگذاری انقلاب، روایت انقلاب، کاشت نهال به مناسبت چله انقلاب در مدارس، تجلیل از چهل دانش آموز نخبه، اجرای کوهنوردی و ارسال چهل پیام کوتاه از برنامه‌هایی است که می‌توان در این مناسبت مهم اجرا کرد.
محمد جلیلی فرمانده حوزه ایمان نیز در این نشست بر اجرای برنامه‌های جذاب و با کیفیت و جدید در این مناسبت تاکید کرد و افزود: باید از برنامه‌های کلیشه‌ای عبور و با مشارکت خود دانش آموزان برنامه‌هایی جدید و جوان پسند اجرا کرد و باید حتما از مشارکت دانش آموزان در این برنامه‌ها بهره جست.
در پایان جلسه مقرر شد تشکل‌های دانش آموزی برنامه‌های خود را مدون به کمیته و ستاد ارائه نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها