۶۰۰ ستاد مردمی دهه فجر در مساجد یزد تشکیل شد

یادواره سرداران، شهدای مهریز و شهدای عملیات کربلای پنج و بیت المقدس 2، چهارشنبه شب با حضور خانواده های ایثارگران، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در حسینیه شهدای روستای باغ دهوک دهستان خورمیزات بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۲۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، در این یادواره، امام جمعه بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: هیچ دینی به اندازه آیین رهایی بخش اسلام برای مقام شهید و شهادت ارزش قائل نشده است.
حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی افزود: برگزاری یادواره شهدا و تبیین سیره و وصایای آن‌ها از کار‌های فرهنگی مورد نیاز به خصوص در مقابل تهدید نرم دشمنان اسلام و نظام است.
وی خاطر نشان کرد: باید جوانان را برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و شرکت در اینگونه برنامه‌ها و ارائه طرح‌های فرهنگی و هنری مناسب با شهدا و رزمندگان اسلام آشنا کرد.
ابراهیمی بشکانی با بیان اینکه دشمن با جنگ اقتصادی و روانی، ارزش‌ها و اعتقادات مردم را نشانه گرفته است، بر هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی تاکید کرد.
همچنین سرهنگ محمدتقی حیدری از رزمندگان بسیجی مهریز در دفاع مقدس به بیان خاطره خود از جبهه در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و بر ضرورت آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهادت تاکید کرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات