خبرهای داغ:
نمایشگاه کتاب هندیجان از ۱۹دی ماه تا ۲۲بهمن ماه ۹۷با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با بیش از یکهزار عنوان و ۱۳هزار جلد کتاب از ناشران معتبر کشور با حضور مسئولان محلی ، پیشکسوتان فرهنگی، رزمندگان اسلام ، هنرمندان ، بسیجیان و اصحاب رسانه در مجتمع خلیج فارس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی هندیجان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۱۶
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

مسعود میرزاپور رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی پیش از ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: هدف از برپایی نمایشگاه کتاب ، تعمیم فرهنگ کتابخوانی و توسعه بنیان های کتابخوانی در میان مردم جامعه است که این نمایشگاه کتاب در هندیجان با تخفیف ۴تا۵۰درصد برای عموم از ساعت ۸صبح تا ۲۱برای عموم مردم در مجتمع خلیج فارس شهرستان دایر می باشد.

وی افزود: این نمایشگاه بزرگ کتاب به لحاظ موضوعات قرآن، تاریخ ، دین ومذهب ، ادبیات ، هنر ، پزشکی ، کودک ، خلاقیت و سرگرمی بیش از یکهزار عنوان و ۱۳هزار کتاب را در خود جا داده است .

وی بابیان اجرای دیگر برنامه های متنوع در ایام دهه فجر گفت: با همکاری هنرمندان برنامه های متنوع فرهنگی و هنری به مناسب چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حفظ رعایت ایام فاطمیه (س)با شکوه خاصی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها