خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) از اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت چهل سالگی انقلاب در پایگاه‌های بسیج شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۰۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
نفیسه سبحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با اشاره به چهلمین سال انقلاب اسلامی و اجرای برنامه‌های متناسب با این ایام اظهار کرد: جلسه با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزاری شدن چهل سالگی انقلاب برگزار که برنامه‌های متنوعی پیشنهاد و در پایان بیش از ۲۰ عنوان برنامه تایید و برای اجرای به پایگاه‌ها ابلاغ شد.
وی با اشاره به این برنامه‌ها افزود: حضور راویان انقلاب در مساجد، نشست‌های بصیرتی، اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار، اجرای تئاتر، مسابقه سرود‌های انقلابی، دیدار و عیادت از بیماران و تجلیل از پرستاران از برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی این حوزه است.
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایگاه خلاقیت با موضوع انقلاب، قصه گویی، کاردستی و بازی، برگزاری یادواره شهدا و پیاده روی و مسابقه قرآنی از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی است که ۱۲ دی ماه آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به برپایی جشن‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی در سطح پایگاه‌های مقاومت بر حضور گسترده بانوان در این برنامه‌ها تاکید و از عموم بانوان برای حضور در این برنامه‌ها دعوت کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها