معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد اجلاسیە شهدای کارمند باید دارای محتوای غنی و باشکوە هرچە تمامتر برگزار شود.
کد خبر: ۹۰۹۹۰۰۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسین خوش اقبال در ششمین جلسه هماهنگی اجلاسیه شهدای کارمند استان کردستان با بیان اینکه همه ما در قبال شهدا دارای مسئولیت هستیم گفت: وقتی اجلاسیه یا برنامه‌ای برای شهدا برگزار می‌شود باید همه تلاش خود را بکار بگیریم که آن برنامه با شکوه ودر اذهان مردم ماندگار شود.

وی با تاکید بر ضروت حفظ شان و جایگاه شهدای کارمند در برگزاری اجلاسیه گفت: ادارات و دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه تلاش کنند که در این رابطە نقش و وظیفه خود را به درستی انجام دهند.


خوش اقبال همچنین در خصوص کتاب‌هایی که به سرگذشت شهدا و زندگینامه شهدا اختصاص پیدا می‌کند اظهار داشت: کتاب‌هایی که درباره زندگی و سرگذشت شهدا تهیه و تالیف می‌شوند باید دارای محتوای غنی باشند تا بتواند مبنای پژوهش واستفادە آیندگان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه ما در برگزاری برنامه های مربوط به شهدا تجربه ۴۰ ساله داریم گفت: حتما برای برنامه های این اجلاسیه نظرات کارشناسان بخش‌های مختلف اخذ شود.


اجلاسیه شهدای کارمند استان کردستان دوم اسفندماه سالجاری در سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات