خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نقوی گفت: یمن را قدرت های شیطانی نابود کردند و به علت حملات هوایی عربستان به یمن، زندگی در یمن برای مردم این کشور سخت شده است.
کد خبر: ۹۰۹۸۹۸۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نقوی مدیر حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور یمن را قدرت های شیطانی نابود کردند و به علت حملات هوایی عربستان به یمن، زندگی کردن در یمن برای مردم این کشور سخت شده است و تا کنون بیمارستان های زیادی در یمن توسط حملات هوایی عربستان نابود شده است و جوامع بین الملل هم درمورد این جنایات عربستان سکوت کرده اند، اما مذاکره در مورد جنگ یمن هم قابل تحسین است.

وی افزود: مردم و ارتش سوریه داعش مورد حمایت عربستان و آمریکا را بودند نابود و مجبور به فرار از سوریه کردند و از این رو مبارزه مردم و ملت سوریه علیه داعش قابل تحسین است.

به گزارش حوزه نیوز، وی در ادامه گفت: آمریکا برای فروختن سلاحش امنیت جهان را برهم زد و کشورهای عربستان و هند بزرگترین خریدار سلاح در جهان هستند و این کشورها از سلاح خود علیه مخالفانشان استفاده می کنند.

 نظام ولایت فقیه بهترین نظام اسلامی است

مدیر حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور نظام ولایت فقه را بهترین نظام اسلامی خواند و گفت: نظام ولایت فقه با محوریت قرآن و سنت بهترین شکل عملی نظام اسلامی است و این نظام از چهل سال پیش در جمهوری اسلامی ایران اجرا شده است.

ارسال نظرات