رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

ابراهیم نوروزی فر به عنوان دبیر کشوری جشنواره رسانه ای ابوذر معرفی شد

بصیری از انتخاب ابراهیم نوروزی فر به عنوان دبیر کشوری جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد و گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از مهم ترین رویدادهای ارزشی میان اصحاب رسانه است.
کد خبر: ۹۰۹۸۹۵۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، « مهدی بصیری» با حضور در آئین اختتامیه جشنواره ابوذر که در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، گفت: جشنواره ابوذر حرکت و فرصتی برای اصحاب رسانه در جهت بیان آثار ارزشی است.

 ابراهیم نوروزی فر به عنوان دبیر کشوری جشنواره رسانه ای ابوذر معرفی شد

 

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با تاکید بر اهمیت ارتقاء سطح کمی و کیفی آثار رسانه ای مطرح کرد: برپایی جشنواره فرصت رقابت رسانه ای است.

وی خاطرنشان کرد: اسلام همواره تاکید و توجه به وحدت و هم آوایی دارد و این مهم یکی از ضرورت های اصحاب رسانه برای رسیدن به خواسته های به حق آنان است.

وی با نظر بر اهمیت استان البرز و مردم شریف آن بیان کرد: البرز یکی از استان های توانمند و با ظرفیت کشور در تمامی عرصه های هنری، فرهنگی و دینی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور از انتخاب ابراهیم نوروزی فر به عنوان دبیر کشوری جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد و گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از مهم ترین رویدادهای ارزشی میان اصحاب رسانه است.

گفتنی است، ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز است که سال گذشته رتبه نخست برپایی جشنواره ابوذر را در سطح کشور کسب کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها